Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2013-02-12, 11:59
  #49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moffegrev
Jon-Olav Einemo.
Knappast Einemo med tanke på att hans match mot Herman var en av de bättre matcherna jag sett.
Citera
2013-02-12, 12:02
  #50
Medlem
Moffegrevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N3ss3
Har ni koll på varför han diskades när det gällde superior bältet?


Var väl en del tjafs om att han hade doping i kroppen. Visst, nu gillar jag inte BIelkheden men den här gangen var det bara trams. Vet själv att jag köpt kosttillskott som senare dopingklassats (jungle fighter etc).
Citera
2013-02-12, 13:20
  #51
Medlem
Per Eklund. Tyvärr.
Citera
2013-02-14, 14:30
  #52
Medlem
Plankstekarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ivey
Dan Evensen?

Yes! Det måste vara han. Spånade innan på om det kunde vara Jon Olav men han hade jag lite koll på sen gammalt och skulle isf kommit ihåg.

Någon mer som minns Dan Evensens episka debut i ufc?
Citera
2013-07-23, 17:53
  #53
Medlem
Shogun är grym.
Citera
2013-07-23, 17:55
  #54
Medlem
Skinrippers avatar
Jag måste fan säga fragglarna Diaz
Citera
2013-07-23, 20:02
  #55
Medlem
Moffegrevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skinripper
Jag måste fan säga fragglarna Diaz

Gå och dra något gammalt över dig. Diaz-bröderna är helt fantastiska. http://www.totalprosports.com/wp-con...the-finger.jpg
Citera
2013-07-23, 21:46
  #56
Medlem
han solos avatar
Reza Madadi och Stefan Struve...
Citera
2016-04-04, 18:31
  #57
Medlem
PeaceOnEarths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sichti
är helt klart Mauricio Shogun Rua!

Nu har jag tittat på UFC i ca 2 år och det finns nog ingen som är så hypad som denna Brasse. Jissus vad han suger. Shogun ser ju tame fan ut som ett fyllo i buren. Stonkar sig fram med en gard nere vid knäna efter några minuter och kan endast vinna på att få in en turträff som knockar den andra motståndaren.

Shogun är den absolut ojämnaste deltagaren i UFC och är ett stort praktfiasko. Att han har varit champ i sin viktklass visar bara hur löjlig denna sport är.

http://www.youtube.com/watch?v=fH5CcGnTiPw

Fan vilken CP-trådstart!

Den var väl ok fram till att du länkar något man tar för givet ska bevisa din tes, men där det bara berättas att han e bög
Jag tror stenhårt själv på tesen att de största homofoberna är de som är räddast för att deras egna sexualitet skall blottläggas
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback