Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-02-27, 19:54
  #13
Medlem
swimmingpools avatar
Varför kommer man långt upp på sidan efter att man har klickat på en bild och sen vill gå tillbaka? Jag antingen klickan på pilen till vänster eller utanför bilden.
Citera
2018-07-13, 11:59
  #14
Medlem
Humiliators avatar
Jag har för vana att söka efter bilder på Google som jag kopierar och skickar till vänner för att sätta färg på sms- eller messengerkonversationer.
Kopierar bilden genom att hålla på den och skickar därefter smidigt iväg den.

Som en katt bland hermelinerna dyker alltsom oftast en hel del Pinterestbilder upp i sökningen.
Dessa går dessvärre inte att kopiera så jag har löst det genom att enkelt ta en print screen.
Eftersom de även är svåra att få som helskärmsbild har jag gjort print screen och därefter snabbt beskurit bilden.

Idag upptäckte jag till mitt stora förtret att de gått steget längre och nu gjort så att bilden inte är ändringsbar.
Det går alltså inte längre att beskära den.

Hoppas på att kunna lägga in ett filter i Google så att jag slipper denna bakåtsträvande site som försöker ta kommandot över Internetanvändare och begränsa dem likt djur i bur.
Citera
2020-04-17, 21:42
  #15
Medlem
kasperwolfgangs avatar
vad fan är pinterest för jävla cp sida...känns bara som att de dammsuger internet och lägger beslag på alla bilder. och så beter sig sidan jävligt konstigt. när man klickar sig fram och navigerar som på andra sidor så blir resultatet hela tiden motsatt mot vad man förväntar sig.

hjärntumörer efter 5 minuter på den sidan
Citera
2020-05-13, 23:17
  #16
Medlem
GormDenGamles avatar
Jag älskar Pinterest. Men en sak gör mig lite konfunderad.
För skojs skull tryckte jag på ikonen där man anmäler en bild. Och ett ett förslag var "Hatpropaganda".
Om man då läser under "Hatpropaganda", står där bland annat "vit överlägsenhet".
Vad i alla dagar menar de med detta? Och finns det endast "vit överlägsenhet"?

https://ibb.co/gtQ18SN
Citera
2023-01-16, 08:39
  #17
Avstängd
Sportlabans avatar
Jag älskar också pinterest. Tittar på tusentals bilder på snygga kvinnor där.
Citera
2023-10-19, 23:18
  #18
Avstängd
Ennyhets avatar
En tråkigt och meningslöst hemsida, ingen idé att registrera sig där
Citera
2023-10-19, 23:59
  #19
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ennyhet
En tråkigt och meningslöst hemsida, ingen idé att registrera sig där

Var bra innan sommaren. Under sommaren hände något. Censur. Hela ens startsida blev ändrad till något man inte var intresserad av. Och hur många gånger jag än rapporterar att jag inte är intresserad av de bilderna, eller blockerar de, är de alltid där (eller liknande).
Citera
2023-10-20, 00:19
  #20
Avstängd
Ennyhets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Var bra innan sommaren. Under sommaren hände något. Censur. Hela ens startsida blev ändrad till något man inte var intresserad av. Och hur många gånger jag än rapporterar att jag inte är intresserad av de bilderna, eller blockerar de, är de alltid där (eller liknande).
Okej, får också ointressant i mitt flöde, registrera mig i augusti
Citera
2024-02-13, 11:19
  #21
Medlem
feemaxxxs avatar
Har ännu inte fattat vad pinterest är bra för.

Som någon annan skrev; man googlar och det dyker upp bilder. Man klickar på länken och hamnar på Pinterest, snabbt kommer inloggningsrutan upp. Jag har ingen lust att som användare att registrera mig för att klicka runt lite.

Vem är det som registrerar sig utan att man vill själv lägga upp någonting själv? Vad är meningen med det? Kan förstå att man vill att aktiva användare som vill lägga upp saker måste registera sig? Men alla andra.? Vad är vitsen med det?
Citera
2024-02-13, 14:55
  #22
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feemaxxx
Har ännu inte fattat vad pinterest är bra för.

Som någon annan skrev; man googlar och det dyker upp bilder. Man klickar på länken och hamnar på Pinterest, snabbt kommer inloggningsrutan upp. Jag har ingen lust att som användare att registrera mig för att klicka runt lite.

Vem är det som registrerar sig utan att man vill själv lägga upp någonting själv? Vad är meningen med det? Kan förstå att man vill att aktiva användare som vill lägga upp saker måste registera sig? Men alla andra.? Vad är vitsen med det?

Jag är registrerad. Men har aldrig publicerat något.
Sparar endast bilder på tatueringar, kläder och interiör.
Men jag är inte aktiv längre då de gjorde om Pinterest i somras (se inlägg ovan).
Citera
2024-03-06, 23:30
  #23
Medlem
MakeMeTrips avatar
Hur får man fler följare och trafik till sin pinterest?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback