Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2005-02-07, 16:56
  #1
Medlem
StorMammas avatar
Jupp, ämnet kom upp i min andra tråd och jag menar om ni känner / känt någon som tex. trillat emellan vagnar. blivit bränd etc. på klotteruppdrag?

Risken för skador är sas. ganska stor ändå, och jag är INTE så hjärtlös att jag vill att folk ska dö fast de " klottrar", äh, ni vet vad jag menar.
Citera
2005-02-07, 17:00
  #2
Banned
FoldManiacs avatar
haha har du gett nån på käfften eller?
Citera
2005-02-07, 17:02
  #3
Medlem
StorMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FoldManiac
haha har du gett nån på käfften eller?

Nix. Jag menar rena olyckor, inte slagsmål etc.
Citera
2005-02-07, 17:57
  #4
Banned
fiveOne5s avatar
Målaren Olaf blev påkörd av ett pendeltåg i polen har jag för mig.
Citera
2005-02-07, 18:46
  #5
Medlem
The_arnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiveOne5
Målaren Olaf blev påkörd av ett pendeltåg i polen har jag för mig.

Get your facts straight! Spårvagn i Wien...

"Du skola icke tala illa och fel om de döda".

Finns väl en 5-6 stycken dödsfall i sthlm senaste åren.(2-3) som jag tänker på. Ja ska inte sitta och rabbla upp massa gamla tags från bortgångna personer. Nån här nån där. Alla sörjer vi någon.
7dc pcY2k har ju förlorat medlemmar som de flesta känner till. Rip.
Citera
2005-02-07, 20:49
  #6
Banned
fiveOne5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The_arne
Get your facts straight! Spårvagn i Wien...

"Du skola icke tala illa och fel om de döda".

Finns väl en 5-6 stycken dödsfall i sthlm senaste åren.(2-3) som jag tänker på. Ja ska inte sitta och rabbla upp massa gamla tags från bortgångna personer. Nån här nån där. Alla sörjer vi någon.
7dc pcY2k har ju förlorat medlemmar som de flesta känner till. Rip.
Jag skyller på andra okunniga flashbackare
Citera
2005-02-07, 20:59
  #7
Medlem
P3RK3L3s avatar
Nu kommer jag fan inte på vad han skrev men det var väl en snubbe av det gamla gardet som åkte på taket och slog i huvudet vid en tunnel i Råckst a tror jag att det var och blev rätt fucked efter det.

Annars känner jag SKEN som var uppe på ett pendeltak i UV tror jag och fick en strömskena i huvudet och föll ner medvetslös på spåret.
Han sitter i rullstol idag men gör fortfarande grymma prylar. Stenhård kille.
Citera
2005-02-08, 10:27
  #8
Medlem
rebbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P3RK3L3
Nu kommer jag fan inte på vad han skrev men det var väl en snubbe av det gamla gardet som åkte på taket och slog i huvudet vid en tunnel i Råckst a tror jag att det var och blev rätt fucked efter det.

Annars känner jag SKEN som var uppe på ett pendeltak i UV tror jag och fick en strömskena i huvudet och föll ner medvetslös på spåret.
Han sitter i rullstol idag men gör fortfarande grymma prylar. Stenhård kille.


Skrev han verkligen det?
Och när va det han använde det nicket?
Citera
2005-02-08, 10:29
  #9
Medlem
L0darens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorMamma
Jupp, ämnet kom upp i min andra tråd och jag menar om ni känner / känt någon som tex. trillat emellan vagnar. blivit bränd etc. på klotteruppdrag?

Risken för skador är sas. ganska stor ändå, och jag är INTE så hjärtlös att jag vill att folk ska dö fast de " klottrar", äh, ni vet vad jag menar.

Fan är det med dig och klottring, kärring?

Har du inte barn att ta hand om eller något?
Citera
2005-02-08, 10:59
  #10
Avstängd
BULjONGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P3RK3L3
Nu kommer jag fan inte på vad han skrev men det var väl en snubbe av det gamla gardet som åkte på taket och slog i huvudet vid en tunnel i Råckst a tror jag att det var och blev rätt fucked efter det.

Annars känner jag SKEN som var uppe på ett pendeltak i UV tror jag och fick en strömskena i huvudet och föll ner medvetslös på spåret.
Han sitter i rullstol idag men gör fortfarande grymma prylar. Stenhård kille.
är sken mörkhyad? kan ha snackat med homom en gång då tror jag eller så var det någon som drog något liknade..
Citera
2005-02-08, 11:47
  #11
Medlem
skinners avatar
KLAS blev ju som bekant jagad genom en tunnel vid midsommarkransen (har jag för mig ?) av väktare. Han föll och blev ordentligt grillad. Dock klarade han sig utan allvarligare men.
Citera
2005-02-08, 13:29
  #12
Medlem
P3RK3L3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rebban
Skrev han verkligen det?
Och när va det han använde det nicket?

Hur menar du nu? Om han skrev "SKEN" då?

Citat:
Ursprungligen postat av BULjONG
är sken mörkhyad? kan ha snackat med homom en gång då tror jag eller så var det någon som drog något liknade..


Nej. SKEN är inte mörkhyad.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback