Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-06-27, 21:14
  #433
Medlem
Ådärkomdenjas avatar
Telia har droppat idén att ta betalt av Skype-användare. Av "hänsyn" till sina stora kundgrupper, skriver SvD i en artikel idag. Men, för nya abonnenter kommer en avgift att läggas till.

Telias intäkter består till 80% av samtalsavgifter, givetvis utgör Skype ett hot mot verksamheten.
Citera
2012-06-27, 21:25
  #434
Medlem
BigEgoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ådärkomdenja
Telia har droppat idén att ta betalt av Skype-användare. Av "hänsyn" till sina stora kundgrupper, skriver SvD i en artikel idag. Men, för nya abonnenter kommer en avgift att läggas till.

Telias intäkter består till 80% av samtalsavgifter, givetvis utgör Skype ett hot mot verksamheten.

Men dom är ju bara dumsnåla, jag sa upp mitt telia abb. men iom att dom exkluderar mig från denna skiten så stannar jag trots att jag inte borde. Dom behåller sina nörd kunder samtidigt som dom kommer att få nya svensson kunder som inte bryr sig. Win win.
Citera
2012-10-17, 18:48
  #435
Medlem
Skype m.m. med Telia?

Hej jag undrar om det funkar att använda prat tjänster (som skype med mera) över Telias mobilinternet?
Citera
2012-10-17, 19:57
  #436
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3r11k
Hej jag undrar om det funkar att använda prat tjänster (som skype med mera) över Telias mobilinternet?

Ja, det fungerar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback