Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-03-12, 09:02
  #13
Medlem
@Kebabsuger

Låter som bra teorier, och jag har själv funderat i liknande banor. Ungefär en tredjedel av alla sessioner blir riktigt bra, men skulle gärna öka den ration till åtminstone den dubbla... Ibland kanske det är bra att inte överanalysera heller.

Just detta med petite tjejer av typen 160/45, B-kupa, långt rakt hår, tänder mig något fruktansvärt. De får gärna vara blonda, men mörkhåriga sydamerikanskor och kinesiskor/japanskor, går bra. Har lite svårt för thailändskor, då de ofta kan vara lite vulgära i sättet. Asiatiskor förekommer ju, men är tämligen ovanligt på FKK. I London är det som bekant annat däremot...

Nu när jag vet vilken fysisk utseendetyp jag gillar, så kommer jag i fortsättningen att kolla efter tjejer som ger genuin kontakt och/eller har en hög energinivå. Sedan gäller det vanliga såklart, d.v.s. att allt är avtalat och klart innan man går in i privatrummet.

Jag tänker sätta mig på en bra utkikspunkt (nedervåningen vid trappan, baren, bion) för att hitta potentiella kandidater rent fysiskt, sedan kommer jag att prata med dem allihop innan jag bestämmer mig. Jag kommer att vara mer stationär. Inte som på Palace när jag sprang runt som en skållad råtta...
__________________
Senast redigerad av WordWarrior 2012-03-12 kl. 09:08.
2012-03-13, 12:02
  #14
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
@Kebabsuger

Låter som bra teorier, och jag har själv funderat i liknande banor. Ungefär en tredjedel av alla sessioner blir riktigt bra, men skulle gärna öka den ration till åtminstone den dubbla... Ibland kanske det är bra att inte överanalysera heller.

Just detta med petite tjejer av typen 160/45, B-kupa, långt rakt hår, tänder mig något fruktansvärt. De får gärna vara blonda, men mörkhåriga sydamerikanskor och kinesiskor/japanskor, går bra. Har lite svårt för thailändskor, då de ofta kan vara lite vulgära i sättet. Asiatiskor förekommer ju, men är tämligen ovanligt på FKK. I London är det som bekant annat däremot...

Nu när jag vet vilken fysisk utseendetyp jag gillar, så kommer jag i fortsättningen att kolla efter tjejer som ger genuin kontakt och/eller har en hög energinivå. Sedan gäller det vanliga såklart, d.v.s. att allt är avtalat och klart innan man går in i privatrummet.

Jag tänker sätta mig på en bra utkikspunkt (nedervåningen vid trappan, baren, bion) för att hitta potentiella kandidater rent fysiskt, sedan kommer jag att prata med dem allihop innan jag bestämmer mig. Jag kommer att vara mer stationär. Inte som på Palace när jag sprang runt som en skållad råtta...
hehehe, dom kommer hitta dig och vara på dig som fan ändå :P

ang thai, såg nog 4-5 stycken där, alla var tyvärr mycket finare än den första tjejen jag var med :P

lol, fick en bild i huvudet på dig springade runt och letade efter den perfekta tjejen
2012-03-19, 21:57
  #15
Medlem
Skön läsning kebab, din stressiga plan höll!
Fan vad du sprätte pengar, helt rätt! Kanske lite väl mycket på första men det är inte så lätt när det inte är huvudet som styr.

Såg också en snubbe (alternativt kill-tjej) i kort hår springa runt som en tok med handdukar. Man kan verkligen undra vad det var för nån.
2012-04-02, 23:53
  #16
Medlem
Antexs avatar
Rolig berättelse och bra beskrivningar.

Massagen på Artemis kostar 30€ för 30 minuter och (tror jag) 50€ för 60 minuter och är oftast väldigt bra, rekommenderas!

Btw, thailänskan du pratar om är nog från Malaysia och hon heter Iris, som blomman.

/Ante
2017-05-18, 21:30
  #17
Medlem
BlyatMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabsuger
senare var där ännu mer folk, vid 03-04 strömmade in folk
Artemis måste dragit in runt 400 000-500 000 SEK i rena pengar bara i inträde, fy fan asså, hoppas dom har cash guard.....



sammanfatta

Irish, får en 7 i helhet, listig och rätt bra kemi ändå hon fick 280 euro

Manuela, får helt klart en 10, ville ha henne igen men blev aldrig av, hon hade oxå en perfekt röv och hon verkade köra det oxå 110 euro

Isabela, the frost queen :P hon får en 5 för hon lyckades att få mig att komma, hade blivit mycket lägre annars 110 euro

Marie, grym kemi, får en 9 dels för att hennes grymma fitta fick mig nästan att komma med kondom efter redan sprutan 3 ggr iannan, 110 euro

280+110+110+110 + inträde 80 euro = 690 euro

kommer åka dit igen
Vissa saker gillade jag mer på Artemis, och vissa andra saker var bättre på Samya

btw jag fattar inte de som kommer 04, betalar 80 euro inträde och sedan knullar och sticker
detta var inte några stycken, vi snackar om ett hundra tal personer som kom mellan 03-04 när dom stänger 05 :P

När kuken vill så är inträdesavgiften på 80eur bokstavligt talat INGENTING!
Är man kåt så är man!
2017-05-19, 05:51
  #18
Medlem
BlueStars avatar
Nej, vi har redan en klistrad tråd om Artemis, även om det sista inlägget var en kommentar på ett inlägg som skrevs före den klistrade tråden skapades, så därför låses den här tråden med hänvisning till fortsatta diskussioner om Artemis i den klistrade tråden:

(FB) Den stora recensionstråden om Artemis i Berlin (läs moderatormeddelandet!)

/Mod
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback