Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-05-12, 13:41
  #145
Avstängd
redlajtss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sokcrates
Fast har du fått tillbaka samma känslighet/njutning? Når inte upp till samma stimulans och stånden blir inte stenhårda riktigt. Men jag ska låta det gå ett tag. Fy fan för de som omskär sig frivilligt. Gå miste om njutning.

Det är knappast något jag saknar iaf.

Det är bara bra om den inte är för känslig.

Du vänjer dig. Hur gammal är du?
Citera
2022-05-12, 14:26
  #146
Medlem
Roidberts avatar
Fan, det var tråkigt. Hoppas att det blir bättre med tiden. För min del har faktiskt strängen aldrig gått sönder och jag älskar att bli slickad där.
Citera
2022-05-12, 14:39
  #147
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av needAlife
Vad menar du? Är 30+ och får stånd lite till och från. Behöver inte vara en gymnasiegosse.

Är 50 + och "lider" av samma åkomma... (ibland verkligen lider, inte kul på badstranden t ex... ).

Den där gick av hos mig i tonåren, under onani eller sex. Det är inte ett allomfattande fenomen, men helt naturligt. Påverkar inte sexlivet.
Citera
2022-05-12, 15:15
  #148
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stopthekilling
Hur har det gått?

Tack för påminnelse.

Jo jag hade en väldigt lång återhämtning/läkning, tog långt mer än en månad (jag tvättade kanske såret felaktigt och pillade lite väl pycket för att "kolla hur det läker") och jag trodde aldrig det skulle bli bra då det blev irriterat så fort jag drog bak förhuden. Det "ärr" jag hade innan strängen opererades bort fanns kvar och jag tyckte att de kunde karvat bort mer/längre ner...

MEN! Nu tycker jag äntligen de börjar bli bra och tänja ut sig fint (fick två salvor för detta utskrivet i efterhand). Inget ont eller spricker längre - så jag får till sist säga att jag är nöjd - betydligt mer nöjd än innan operationen!
Citera
2022-05-12, 19:09
  #149
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redlajts
Det är knappast något jag saknar iaf.

Det är bara bra om den inte är för känslig.

Du vänjer dig. Hur gammal är du?
Över 30. Vad har det för betydelse? Vill du säga att det är nåt som händer alla i tonåren och att jag "borde växa upp"?

Nä det händer inte alla.
__________________
Senast redigerad av sokcrates 2022-05-12 kl. 19:15.
Citera
2022-05-13, 12:35
  #150
Moderator
Hobbybondes avatar

Inlägg från "Penissträngen gick av och känseln är borta, kommer känseln tillbaka?" flyttade in i denna tråd.
/Mod.
Citera
2022-05-13, 13:19
  #151
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
Är 50 + och "lider" av samma åkomma... (ibland verkligen lider, inte kul på badstranden t ex... ).

Den där gick av hos mig i tonåren, under onani eller sex. Det är inte ett allomfattande fenomen, men helt naturligt. Påverkar inte sexlivet.
Japp samma här. Försvann runt 18 års åldern. Var faktiskt ganska bra att den försvann.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback