Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-08-25, 23:20
  #217
Medlem
.Kurgan.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thornhill
TV/dator-spel är ett intresse som vilket annat. Lev med det. Det är en förlegad syn på det hela att påstå något annat.
Exakt. Jag 'knarkar böcker' samt krut och har gjort det sedan tioårsåldern.
Spelat mååånga timmar/månader under den perioden då Chrono Trigger, Final Fantasy 3, Final Fantasy 7 och Resident Evil 1 var det senast som fanns.
Olika intressen/prioriteringar helt enkelt.
Citera
2016-08-25, 23:23
  #218
Medlem
Man. 25 år. Totalt ointresserad av spel och alltid varit även som barn (tröttnade direkt). Det finns inget mer underbart än att vara ute och utforska naturen och leka och filosofera tillsammans med en skön och rolig tjej. Vad fan vi lever här i en totalt jävla magisk värld och då ska man fan ut och utforska den!
Citera
2016-08-26, 00:06
  #219
Medlem
kinky_Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InsaneInBrain
Jag tycker (förutom need 4 speed) att dom flesta datorspel verkligen är så tråkiga,speciellt krigarspelen.
Du gillar ju ett spel så det finns hopp. Leta efter spel som båda gillar och kan spela ihop. Det finns spel om allt. I ert fall kanske Euro truck Simulator 2 passar(inget våld och bilkörning). Både du och din kille borde bli öppna för andra spel än de ni oftast spelar.
Citera
2016-08-26, 02:44
  #220
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dextrodammit
Hur tjänar du pengar om du är 30 och spelar varje dag? Bidrag? Eller menar du att all din fritid efter jobbet går till spel?

Jag tjänar lite pengar via nätet, delvis med hjälp av spel. Sedan pluggar jag på distans, dvs CSN. När jag har jobbat så har jag helt enkelt spenderat fritiden på det/jobbat 2 veckor, ledig 2.
Citera
2016-08-26, 03:06
  #221
Medlem
Jagskullejubara..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dextrodammit
Hur tjänar du pengar om du är 30 och spelar varje dag? Bidrag? Eller menar du att all din fritid efter jobbet går till spel?
Jag ser inte 4 timmar om dagen som något konstigt om man är 30 och inte har barn. Efter jobb så har man väl 8 timmar eller så tills man lägger sig.
Citera
2016-08-26, 15:49
  #222
Medlem
shadow666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peijko
du kan gömma spelen:P

HAHAHAHAHAAHAH fredags humor!

O.T tror det skulle reslutera i att förhållandet avslutas pga gräl o bråk.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback