Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2018-09-15, 23:14
  #85
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av välkommenti bup
Men det här går ju inte...... Vi kan ju inte vara utan Erik och Jörgen.....
Jag hade fan svårt och sova inatt, Detta kan inte vara slutet, De pratade ju nyss så gott om kryssningen, konferensen samt att de nyss hade släppt ett exklusivt avsnitt för de som har patreon...... Slutet var så oväntat, något måste ju ha hänt!!!! Jag hoppas vid gud att de skapar något nytt och att detta bara är en liten luring. Men då hade de ju inte avslutat Patreon-sidan..... Jag är fan rädd.

Alla Patroner borde i alla fall slänga sina slantar till https://www.patreon.com/meh

För vi kan inte, ska inte tappa dem helt.
Starr åt djävulskapet. stämingen i hyrestättsföreningen är svag. Flickorna har arslen som tändstickor. Lötgård och Ekstrand är bäst! Lötgårds träningsoverellasjacka! Älskar karln, han är rolig så att klockorna stannar! Så många skratt och så mycket hjälpa jag fått av dessa kraftkarlar när den nazistiska röreelsen svikigt med Sionistqvist och Celander och Frändebög. Kom tillbaks , komm tillbaks, kom tillbaks! Jag är nazistfitta med har så svarta ögon och mörk hår att jag kan tror att folk att jag är arabhora. Jag har ridit på en häst där Ekstrand bor. Åkersberga! Ingrid Sionistqvist? Nix ! Gotlands-Jörgen! Yes! Visa rattarna...
Citera
2018-09-28, 21:54
  #86
Medlem
välkommenti bups avatar
Jag saknar dem. Jag kan inte förstår varför detta tog slut så hastigt... Det gör ont.
Citera
2018-10-02, 01:22
  #87
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av välkommenti bup
Jag saknar dem. Jag kan inte förstår varför detta tog slut så hastigt... Det gör ont.
Jag saknar Erik Ekstrand och Jörgen Lötgård väldigt mycket. Skojigt avsnitt var det när de hade fått öl av en lyssnare och satt och drack den tillsammans med varandra i podden.

- Den hade nog varit god tillsammans med en hamburgare.
- Eller tillsammans med en handväska.

Det blir inte så roligt när man skriver det, men det blir roligt när man lyssnar på det.

Jörgen Lötgård är på något vis så stilig också. Lite plufsig men ändå med rena drag.

Gotländsk fingubbe!
Citera
2020-02-13, 18:37
  #88
Medlem
Offerviljas avatar
Det verkar inte bli något Meh i år inte. Jag tycker att det var väldigt roligt. Älskade både Meh och Via Lascaris.
Citera
2021-11-09, 11:31
  #89
Medlem
Så sjukt gött att man tar hela x2000 säsongen kvar att njuta av 😍. Lötgård o Ekstrand är ju oslagbara… Sara Young däremot orkar man ju inte med…
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback