2012-03-17, 20:52
Citat:
Ursprungligen postat av Ådärkomdenja
Osannolikt att separationen kommer att pverka valutgngen 2014. Dels har folk alldeles fr kort minne, dels kan man jmfra med t ex Gran Persson. Han vnsterprasslade under flera r med sin f d statsekreterare Anitra Steen, samtidigt som han var gift med Annika Barthine, boendes i Malm. Persson smg tmligen ofrsiktigt in i Steenskans portgng, utan mrka solglasgon och trenchcoatkragen uppflld. Detta visste massor av folk om, skerligen journalistpacket i Fjolltrsk ocks, men dom valde att tiga. Precis som dom gjorde om pissrttan Schymans urinerande i en trapphall i s m en biopremir. Persson regerade vidare, gifte om sig, och d skall man ha i minnet att ex-frun i Malm offentligt gick ut i en artikel, och pratade av sig om Persson.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article10908050.ab
Reinfeldt har samlat ihop med tillrckligt mycket minuspong, fr att torska i nsta val. Han har svikit all ktkonservativa moderater, genom att omformera (m) till ett 'arbetparti', moderderna. Han har gett sig p sjuka och arbetslsa, och infrt en r och oknslig hantering av mnniskor, via skrckmyndigherna Arbetsfrmedlingen och Frskringskassan. Och, sist men inte minst, nu parkerat sig som den vrste invllarvlkomnande ministern ngonsin. Folk- och landsfrrdare r han, jag spyr nstan idag nr jag tnker p att hybriden ftt min rst minst en gng tidigare. Men, det var p den tiden han hll sin agenda fr sig sjlv, innan han fick chansen att stta igng bedrgeriet mot landet och den svenska befolkningen.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article10908050.ab
Reinfeldt har samlat ihop med tillrckligt mycket minuspong, fr att torska i nsta val. Han har svikit all ktkonservativa moderater, genom att omformera (m) till ett 'arbetparti', moderderna. Han har gett sig p sjuka och arbetslsa, och infrt en r och oknslig hantering av mnniskor, via skrckmyndigherna Arbetsfrmedlingen och Frskringskassan. Och, sist men inte minst, nu parkerat sig som den vrste invllarvlkomnande ministern ngonsin. Folk- och landsfrrdare r han, jag spyr nstan idag nr jag tnker p att hybriden ftt min rst minst en gng tidigare. Men, det var p den tiden han hll sin agenda fr sig sjlv, innan han fick chansen att stta igng bedrgeriet mot landet och den svenska befolkningen.
Citat:
Ursprungligen postat av black-swan
Dagens mest obegvade svar.
OSV..
OSV..
Kan ju inte annat n hlla med...
Givetvis r Freddan starkt frsvagad genom att tappat den enda supporten.
Detta kommer nog utmynna i den politiska konsekvensen att Borg tar ver stekspaden.
Om Moderaterna vh vill vinna valet 2014.