Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-03-06, 20:36
  #1
Medlem
Tja! Har stött på ett problem när jag startar upp min dator, detta kommer upp: http://i40.tinypic.com/zxmeyv.jpg och nu undrar jag hur jag ska gå tillväga för att kunna ta bort det och har redan provat att söka på filen på datorn och googlat så hoppas att någon av er kan hjälpa mig

Tack på förhand!
Citera
2012-03-06, 20:47
  #2
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Har du något under autostart?

Det ser ut som ett halvt avinstallerat program/spel som orsakar detta. Har du gjort något på sistone?
Citera
2012-03-06, 20:54
  #3
Medlem
Har ingenting under autostart men har nyligen installerat bort ett spel från datorn så kanske är något med det isåfall?
Citera
2012-03-06, 21:04
  #4
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Provar då detta.

Installerar in spelet igen och har kvar installationmappen kvar under C: så lägg såelet där.

Hämtar sedan hem Revo Uninstaller, se Google och lägg in detta program.

Öppnar nu Revo och utför en fullständig avinstallation. Frågar programmet om du vill raderar filerna så svarar du JA. Du finner även en videos på deras hemsida hur man utfär rätt ordning.

Rensar datorn efteråt med te.x CCleaner. Startar om datorn och se om meddelandet dyker upp.

Jag sätter tråden under Windows då det inte avser något med virus/skadlig kod.
Citera
2012-03-06, 21:09
  #5
Medlem
Tack så mycket!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback