Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2017-11-21, 22:44
  #97
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av estone
Jag har sett andra varianter av denna film. Och då inte med det filter som du beskriver, och som jag också såg. Dock så var upplösning osv inte mycket bättre.
Om filmen. Jag tror tvärtom att detta är en av få filmer på aliens som är äkta.
Då rasen "grey" har en stor utbredning och många olika varianter och kusiner. Detta är en avknoppning till grey rasen. Jag tror att det är "Emerthers". Och de ska ha varit de som krashade i Roswell. Ganska hyggliga och trevliga.

Kan du inte länka till dessa versioner av filmen utan effekter?
Citera
2017-11-21, 23:27
  #98
Medlem
Pajosvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av estone
Jag har sett andra varianter av denna film. Och då inte med det filter som du beskriver, och som jag också såg. Dock så var upplösning osv inte mycket bättre.
Om filmen. Jag tror tvärtom att detta är en av få filmer på aliens som är äkta.
Då rasen "grey" har en stor utbredning och många olika varianter och kusiner. Detta är en avknoppning till grey rasen. Jag tror att det är "Emerthers". Och de ska ha varit de som krashade i Roswell. Ganska hyggliga och trevliga.

Okej!
Jag tror inte ett ögonblick på varken utomjordingar eller att vi haft besök för sådana.
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback