Citat:
Ursprungligen postat av Ghibellino
Ja, jag undrar också varför alla dessa jävla PK-artiklar skrivs. Dessa horor ger sig inte förrän de helt avskaffat den svenska manligheten. Förresten, alla som gnäller om kvinnors och invandrares utsatthet i samma andetag borde tvångssteriliseras!
Varför PK-artiklar skrivs och har skrivits tror jag dessvärre alla är medvetna om vid det här laget. Det är fullt i linje med den rådande globalistliberala, neokon-anstrykna, tidningsplutokratin, som även råkar ideologiskt sammanfalla i mångt och mycket med det tidigare bolsjevikanstrykna åsiktsväldet. Desto bekymrande är som sagt att de numer publiceras slentrianmässigt utan någon som helst tankekraft bakom i syfte att upprätthålla något slags etablissemanganstruket innuendo. I artikelförfattaren har vi uppenbart en person som inte överhuvudtaget ägnade eventuella poänger någon tanke. Det är svårt att veta var man skall rikta anklagelserna. De tanketomma hjonen eller publicisterna som tar in de.
Citat:
Ursprungligen postat av Attention-Whore
Här är det ju uppenbart en svensk själv som sprider rykten om att Vasaloppet skulle te sig vara rasisitiskt.
Varför bygga på myterna din dumma jävel?!
Rasister och främlingsfientliga kommer ju härmed tack vare det här idiotiska inlägget, tro att invandrare och utlänningar anser att Vasaloppet är rasistiskt. Varför bräka på skitsnacket?
Menar du mig så anser jag självklart inte att Vasaloppet är rasistiskt. Precis som Ghibellino påpekar så är det alltid nödvändigt att köra sådana här publikationer (som yttrar sig i artikeln) genom Flashbacksvarven för framtida syfte. Var person som ägnar en tanke att yttra sig politiskt korrekt bör och skall utsättas för en svidande dos näthat så att personen tänker till både en och två gånger nästa gång.
Citat:
Ursprungligen postat av grokamaapelin
Som invandrare som har varit med i Mora och tittat på vasaloppet har jag inte känt mig diskriminerad dock har jag upplevt ett djupt obehag.
På vad sätt?