Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-03-04, 16:29
  #1
Medlem
Jag och några kompisar har planerat att inom kort försöka ta oss ner i St Lars kulvertar. Någon som varit där förrut? Och vad bör man tänka på/ta med sig? Om ni har bildar så posta dom gärna här
Citera
2015-08-31, 20:55
  #2
Medlem
utan.att.stannas avatar
Går det fortfarande?
Citera
2015-09-19, 23:56
  #3
Medlem
pujols avatar
Var där för 2-3 år sen. Då var de redan igång med att riva byggnaderna mm. Jag vet inte om de har sparat kulverterna? Men vissa delar var avspärrade då.
Citera
2018-05-16, 19:46
  #4
Medlem
hustomtenrutgers avatar
är det helt borta nu eller
Citera
2021-05-13, 10:53
  #5
Medlem
Kossan1945s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hustomtenrutger
är det helt borta nu eller
Nej de är kvar. Man kan komma åt dem genom att klippa upp låset på en av luckorna som sitter på marken i parken. Man måste också skruva av ett par bultar har jag för mig
Citera
2021-05-13, 13:52
  #6
Medlem
kaffekoppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lifeswife
Jag och några kompisar har planerat att inom kort försöka ta oss ner i St Lars kulvertar. Någon som varit där förrut? Och vad bör man tänka på/ta med sig? Om ni har bildar så posta dom gärna här

Finns en sajt med lite bilder: http://www.tilltradeforbjudet.se/page107/page15/
Citera
2021-06-05, 10:52
  #7
Medlem
Kossan1945s avatar
Ligger ett övergivet hus i st larsparken där man faktiskt kan se kulvertarna från ett fönster
Citera
2021-06-06, 21:55
  #8
Medlem
Det ligger företag i byggnaderna. Det är inget speciellt med kulvertarna. De är spärrade så man kan inte gå mellan alla hus. Jag jobbar i området och har tillgång till en del av kulvertarna men det är fan ta mig inget att se där.
Citera
2021-06-06, 22:26
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatriarkJerusalem
Det ligger företag i byggnaderna. Det är inget speciellt med kulvertarna. De är spärrade så man kan inte gå mellan alla hus. Jag jobbar i området och har tillgång till en del av kulvertarna men det är fan ta mig inget att se där.

Kulvertar är alltid intressant, inte sugen att ta några bilder och lägga upp?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback