Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-08-04, 08:53
  #25
Medlem
Varför tippar ni inet själv?
Citera
2012-08-04, 11:11
  #26
Medlem
Eisbiorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gambler6666
Varför tippar ni inet själv?
Hur tänker du nu? För att man vill tjäna pengar kanske?
Varför skulle man INTE vilja ha tips på bra spel?

Jag vet att du bara spelar roulette och sådant skit, men inom betting är det ju inte bara turen som avgör om du går plus eller inte. Då är det klart att man vill ha inspiration från sådana som är skickliga nog att tjäna pengar på det.
Citera
2012-08-04, 11:37
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eisbiorn
Hur tänker du nu? För att man vill tjäna pengar kanske?
Varför skulle man INTE vilja ha tips på bra spel?

Jag vet att du bara spelar roulette och sådant skit, men inom betting är det ju inte bara turen som avgör om du går plus eller inte. Då är det klart att man vill ha inspiration från sådana som är skickliga nog att tjäna pengar på det.

Bäst är det ju om man blir bra själv
Citera
2012-08-04, 12:39
  #28
Medlem
Eisbiorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gambler6666
Bäst är det ju om man blir bra själv
Men även om man är bra själv så skadar det inte att ta hjälp av andra som också är bra. Då går man ju ytterligare plus om den personen är vinnande och kan hjälpa en själv att bli mer vinnande.
Citera
2012-08-04, 13:10
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eisbiorn
Men även om man är bra själv så skadar det inte att ta hjälp av andra som också är bra. Då går man ju ytterligare plus om den personen är vinnande och kan hjälpa en själv att bli mer vinnande.


ok. Jag hoppas ivf du blir rik.
Citera
2012-08-04, 13:14
  #30
Medlem
Fyllefyllots avatar
Sen så kan du aldrig ha koll på precis allt heller.
Citera
2012-08-04, 14:34
  #31
Medlem
Adam Perleroths tennisrekar är de enda jag ryggar blint. Riktigt stabil kille.
Citera
2012-10-09, 21:24
  #32
Medlem
Bra rekar?;)

Hejsan. Ågon som vet någon bra sida med bra rekar förutom rekat och klart?
Tipsa gärna om enskilda rekare via twitter om ni har några stabila rekare?
Då man själv råkat ut för torskar som fuskar med sina spreadsheets
Citera
2012-10-09, 23:11
  #33
Medlem
Sharps.se är bäst i Sverige. Rekat och klart är värdelös.
Citera
2012-10-10, 10:14
  #34
Medlem
några tips på enskilda personer?
Citera
2012-10-10, 12:20
  #35
Medlem
Tenedors avatar
R&K är en värdelös sida. Du skulle förmodligen gå ganska mycket plus på att spela motsatsen till vad Holms gör, men inte värt att försöka. Gillar inte Sharps heller (många idioter på den sidan), men någon enstaka bra går nog att plocka fram där, till skillnad från på R&K.

Bäst är ju självklart att gå på det du själv tror. Därför gillar jag Goonersguide, som har införrapporter på väldigt många matcher varje dag. De skriver ihop lite förutsättningar, och avslutar kort med deras egna tips. Ganska skön uppbackning om man hittat något spel man tvekar lite över.
Citera
2014-04-10, 10:20
  #36
Medlem
sann4s avatar
Rekar om svensk fotboll?

Hej, letar en sida som rekar svensk fotboll, allt från allsvenskan till division 4! Nordicbet har ju ända till division 4, där kan man ju hitta riktiga bjudodds om någon har inside information från vissa matcher osv
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback