Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2005-02-03, 20:42
  #1
Medlem
Bloodhounds avatar
Har blivit erbjuden att hänga med en kompis ner till spanien över påsk och det enda jag behöver fixa är en transport ner till malaga så fixar dom resten. Hade först tänkt att flyga men det verkar vara jävligt fullt där eftersom alla skall sticka iväg vid påsk. Har ni några förslag på resor ner dit som inte är svindyra, skall resa fråg GBG. Buss? Jag har suttit still i två dygn förut så jag kan göra det igen.
Citera
2005-02-03, 23:16
  #2
Medlem
Dexters avatar
Lifta med någon lastbil kanske? Ring runt till lite åkerier som kör på utlandet.
Citera
2005-02-04, 09:07
  #3
Medlem
Prova Sterlingticket.com, gjorde en provbokning: Utresa från Landvetter den 24:e, hem den 28:e= 1400kr t o r, detta var en vuxenbiljett.
Citera
2005-02-04, 11:17
  #4
Medlem
Bloodhounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredd@n
Prova Sterlingticket.com, gjorde en provbokning: Utresa från Landvetter den 24:e, hem den 28:e= 1400kr t o r, detta var en vuxenbiljett.

Har varit där och letat tidigare och hittar inte flighten du nämner. Är du säker på att 1400 bara var för utresan? Låter ju skitbra annars. Vart skall man vända sig om man vill åka buss ner dit?
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f180870

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback