Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-02-29, 02:21
  #13
Medlem
Antar det. Du sa ju iofs att burken hade blivit seg så det kanske var dags i alla fall?

För att förtydliga om andra knappar än f8, så står på titelskärmen när datorn startar i så fall. På t.ex. min dator som är en HP så kommer en HP logga upp innan XP-laddningsskärmen. Under loggan står Esc=Options eller något.

Edit: du kan väl köra på network. Det enda jag kan föreslå är att försöka med återställning igen...
__________________
Senast redigerad av Meelim 2012-02-29 kl. 02:27.
Citera
2012-02-29, 02:29
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meelim
Antar det. Du sa ju iofs att burken hade blivit seg så det kanske var dags i alla fall?

För att förtydliga om andra knappar än f8, så står på titelskärmen när datorn startar i så fall. På t.ex. min dator som är en HP så kommer en HP logga upp innan XP-laddningsskärmen. Under loggan står Esc=Options eller något.

Edit: du kan väl köra på network. Det enda jag kan föreslå är att försöka med återställning igen...


Okey tnx, jag får pröva det imorgon då, blev lite väl sent nu.
Citera
2012-02-29, 02:49
  #15
Medlem
Ok, lycka till. Det enda andra jag kan komma på är att försöka starta datorn med alternativet senast fungerande konfiguration. Det är ett val på samma sätt som felsäkert läge och kan kanske också ställas in från MS config.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback