Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-02-28, 20:10
  #1
Avstängd
Hej!

Jag och min flickvän har nätdejtat varandra i ett år, och vi älskar varandra
Nu under helgen ska vi träffas på IRL för första gången.

Vi har skickat våra bilder till varandra och telefon nummer så ingen risk att det är en shemale jag snackat med.

Men nu kmr problemet:

Jag kmr inte på förslag vad vi kan göra för aktiviteter, har idetorka jag.
Alltså sånt som hon kan tänka sig gillas

Vet bara att den INTE ska vara dyr och rolig ska den vara.

Flashbackare, hoppas ni kan hjälpa mig
__________________
Senast redigerad av Pain18 2012-02-28 kl. 20:12.
Citera
2012-02-28, 20:18
  #2
Medlem
ProfessorAs avatar
Intressant att ni är pojkvän och flickvän utan att ha träffats irl en enda gång..

Bestäm tillsammans vad ni ska göra så slipper du ha sån press på dig. Bor ni i olika städer kan du ju visa upp din stad och visa dina favoritplatser, typ caféer, etc.
Citera
2012-02-28, 20:21
  #3
Medlem
LightClouds avatar
Haha, kul att ni älskar varandra redan!

Nej, jag ska inte vara dryg.

Gå ut och gå en lång runda, sätt er vid havet och prata om allt möjligt. Gå på bio. Fika. Spela bowling. Gå på någon match i någon sport som spelas. Gå i affärer på stan.

Jadu, möjligheterna är oändliga. Gör någonting som intresserar dig som du kan visa tjejen eller tvärt om, att hon bestämmer något hon tycker är roligt och gör det tillsammans.
Citera
2012-02-28, 20:22
  #4
Medlem
Tjockstarks avatar
Ligga är väl uppskattat. Ute som inne

Lycka till
Citera
2012-02-28, 21:14
  #5
Medlem
th3vils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pain18
Alltså sånt som hon kan tänka sig gillas
Det beror ju på vad hon gillar för något. Om ni har varit tillsammans i ett år (jag har lite svårt att fatta att man kan vara tillsammans med någon man aldrig träffat) så måste du ju veta väldigt mycket om henne.

Lista tjugo-trettio grejer hon gillar stenhårt och beskriv henne lite så kan vi ge lite mer relevanta tips.
Citera
2012-02-29, 12:09
  #6
Medlem
Finlandssvenskans avatar
Ni älskar varandra fast ni i princip bara chattat och sett bilder...?

Visa upp staden du bor i, laga mat tillsammans, gå på bio, ha myskväll i soffan med film och chips, gå på café... Svårt förstås för oss att veta vad hon gillar, hon kanske gillar kyrkor och museum?
Citera
2012-02-29, 13:13
  #7
Medlem
toczs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pain18
Hej!

Jag och min flickvän har nätdejtat varandra i ett år, och vi älskar varandra
Nu under helgen ska vi träffas på IRL för första gången.

Vi har skickat våra bilder till varandra och telefon nummer så ingen risk att det är en shemale jag snackat med.

Men nu kmr problemet:

Jag kmr inte på förslag vad vi kan göra för aktiviteter, har idetorka jag.
Alltså sånt som hon kan tänka sig gillas

Vet bara att den INTE ska vara dyr och rolig ska den vara.

Flashbackare, hoppas ni kan hjälpa mig

Give me a break, man kan inte va tillsammans utan o ses... Det där e bara nätflört å ni båda tror ni e ihop bara för ni trivs o prata och ge varandra bekräftelse... Jag misstänker att ni inte är en dag över 18...

Get real and grow some balls! Om du nu ska träffa henne och OM du nu känt henne ett år hade du inte behövt fråga flashback vad ni ska göra, jösses, då hade ni varit så bekväma redan att ni bara hade kunnat sitta o kolla på varandra...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback