2012-02-28, 15:19
Medlem
Hade en samsung galaxy ace, blev bestulen, så måste nu köpa ny mobil. Har förut alltid haft mobiler på abonnemanget så att säga, men måste nu köpa/avbetala endast mobilen! Ville satsa på en iphone, men fick höra att iphone är "billiga" om man lägger dem på ett abonnemang, men att bara köpa dem blir dyrt som fan! Nån som vet nått mer om det?
Så grabben i affären (the phone house) rekommenderade sony ericsson xperia arc. Han sa att de va typ samma standard som iphone, men betydligt mer prisvärt.
Nån som har nått att säga om den luren? Nöjd/Missnöjd?
Undrar också vart jag ska köpa den isf! På phone house skulle den kosta 3700 som ja skulle ta på avbetalning, men kollade prisjakt o den fanns ju betydligt billigare på andra ställen! vad är skillnaden?
Ett krav är då att jag ska kunna ta den på avbetalning!
Citera
2012-02-28, 17:06
Medlem
En arc s hoppas jag du menar?
Den känns skör, ingenting man håller på och tappar. Annars så är det en bra lur för de pengarna.
Den kostar 3000:- på media markt och katshing.
Citera
2012-02-28, 17:16
Medlem
janssonkarls avatar
hade hellre satsat på en 4s då den känns mycket tyngre tycker att htc,arc och dessa väger lika mycket som en leksaks mobil så det känns så plastigt annars satsa på en begagnad 4 på blocket de ligger kanske på 2-3500 du kan nog få en 4s på blocket för 3500-4500 om du bor i en storstad där många säljs
Citera
2012-02-28, 17:46
Medlem
Egentligt ville ja ta mobilen på avbetalning, är student så försöker undvika stora engångsutgifter!
Men har kollat runt lite på blocket o hittat lite grejer, kan man lita på säljarna? Gissar att det finns rätt mycket scam på blocket just när det gäller iphone... 4s 16gb för 2800, kan man lite på det?
Citera
2012-02-28, 18:43
Medlem
Blefss avatar
jag har haft min arc sen i sista juni o de enda jag har gnällt på e batteritiden. De finns ju appar som hjälper mot det. inte missnöjd än.. så köp köp köp
Citera
2012-02-28, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hugs4bears
Så grabben i affären (the phone house) rekommenderade sony ericsson xperia arc. Han sa att de va typ samma standard som iphone, men betydligt mer prisvärt.
Nån som har nått att säga om den luren?

En arc S i så fall.
Citera
2012-02-29, 12:29
Medlem
Secondlifes avatar
ARC är riktigt bra, för vad den kostar, jag rekommenderar en ARC eller ARC S. Lycka Till
Citera
2012-03-01, 13:38
Medlem
Hade kört på 4S eller Samsung galaxy S2 i dagens läge Galaxyn är väl inte mycket dyrare än arcen?
Citera
2012-03-01, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabmannen91
Hade kört på 4S eller Samsung galaxy S2 i dagens läge Galaxyn är väl inte mycket dyrare än arcen?

ca 1000kr dyrare, det är mycket!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in