2013-04-27, 19:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av r_o_n
Kan undra vad du är på krönet till då? Hybris?
Hittar inget om 6.1.2 i inlägget jag citerade....
Precis 2 inlägg under det:
https://www.flashback.org/sp43163750

Snälla, ha lite uppmärksamhet.
Citera
2013-04-27, 19:43
Medlem
r_o_ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adutrumque
Precis 2 inlägg under det:
https://www.flashback.org/sp43163750

Snälla, ha lite uppmärksamhet.
Jo, jag la till lite i mitt förra inlägg. Men jag sitter inte och letar efter skribentens tidigare inlägg. Är inte här dagligen och skriver i 6-7 trådar till på FB och en hel del andra fora med.

Iofs om alla som frågar läser i tråden så är allt redan frågat och svarat på. Denna tråd upprepar sig bara....
Citera
2013-04-28, 10:05
Medlem
Blefss avatar
Funderar på att låsa upp min Xperia Z.

Fördelar/nackdelar?
Citera
2013-04-28, 14:08
Medlem
Hej, har en jailbreakad ipod 4g, men vill instalera något tweek så att jag kan lura mina vänner att det är en iphone, jag vill ha fake signal och ändra namn där uppe till te.x tele2, nu kan man ju redan det i sbsettnings men jag vill ju ha fake motagningen ni vet som är i början?
Citera
2013-04-29, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bengtz0n
Känns som det släpps iOS uppdateringar stup i kvarten, och då jag spelar relativt mycket på iphonen känns det segt att behöva börja om efter varje uppdatering :/
Det är ju bara att INTE uppdatera iOS, och vad har ditt spelande med det att göra?
Citera
2013-04-29, 13:45
Medlem
Mannomorths avatar
Okej, för det första vill jag be om ursäkt för att jag faktiskt inte läst igenom hela tråden, men ni förstår säkert varför.

Jag har bara några frågor, jag är helt ny på jb och vill helt enkelt ut ur apples iOS träsk.
Ja kan ju för fan inte göra nåt på min iPad 2, för tillfället helt jävla värdelös.

Men dock så hade jag på automatisk uppdatering så tyvärr är den uppdaterad till iOS 6.1.3.

Kan jag jailbreaka iPad 2 6.1.3?
Är det någon skillnad på iOS i iPhone och iPad?
Citera
2013-04-29, 13:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mannomorth
Okej, för det första vill jag be om ursäkt för att jag faktiskt inte läst igenom hela tråden, men ni förstår säkert varför.

Jag har bara några frågor, jag är helt ny på jb och vill helt enkelt ut ur apples iOS träsk.
Ja kan ju för fan inte göra nåt på min iPad 2, för tillfället helt jävla värdelös.

Men dock så hade jag på automatisk uppdatering så tyvärr är den uppdaterad till iOS 6.1.3.

Kan jag jailbreaka iPad 2 6.1.3?
Är det någon skillnad på iOS i iPhone och iPad?
Nej, det finns ingen jailbreak till 6.1.3.
Citera
2013-04-29, 14:09
Medlem
Mannomorths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adutrumque
Nej, det finns ingen jailbreak till 6.1.3.

Åh, såg de precis, gissar på att man får vänta några månader då...
För finns de något sätt att nedgradera?

Vet någon om detta kanske fungerar? http://www.igeeksblog.com/how-to-jailbreak-ios-6-1-3-using-redsn0w/
Senast redigerad av Mannomorth 2013-04-29 kl. 14:28.
Citera
2013-04-29, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mannomorth
Åh, såg de precis, gissar på att man får vänta några månader då...
För finns de något sätt att nedgradera?
Det kommer nog (gissar jag utan källhänvisning) inte komma något Jailbreak till 6.1.3 utan man kommer nog hålla sig här tills att iOS 7 släpps. Nej, det finns inget sätt att nedgradera en iOS-enhet som inte redan är jailbreakad.
Citera
2013-04-29, 18:30
Medlem
Sitter på 6.0.1 med Evasion jailbreak. Laddade ned en 6.1.2.IPSW fil så jag skulle kunna uppdatera programvaran offline (då den annars skulle uppdatera till 6.1.3). Fick massa error när jag försökte uppdatera (tryckte dock på restore) och sedan hamnade jag i DFU och var fast där. Lyckades få bort med tinyumbrella som tur var.

Frågan är. Går det att uppdatera från 6.0.1 till 6.1.2 om jag redan har jailbreakat? Hur?
Citera
2013-04-30, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Complexor
Sitter på 6.0.1 med Evasion jailbreak. Laddade ned en 6.1.2.IPSW fil så jag skulle kunna uppdatera programvaran offline (då den annars skulle uppdatera till 6.1.3). Fick massa error när jag försökte uppdatera (tryckte dock på restore) och sedan hamnade jag i DFU och var fast där. Lyckades få bort med tinyumbrella som tur var.

Frågan är. Går det att uppdatera från 6.0.1 till 6.1.2 om jag redan har jailbreakat? Hur?
Nej.
Citera
2013-04-30, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ScEco
Nej.

Förklara gärna varför. Då det uppenbarligen har gått innan genom Itunes.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in