Hallå där ute,
Jo, tänkte höra om det är någon annan som upplever samma problem som jag på sin jailbreakade lur, eller vet hur man ska göra för att lösa det:
när jag försöker uppdatera en app från Appstore, så hamnar mobilen i "Safe mode". Inne i Safe mode kan jag dock uppdatera appen, men det är bra drygt att iPhonen först ska respringa, för att sedan hamna i Safe mode för att först där kunna uppdatera appen. Jag själv tror att det har att göra med Infinifolders.
Jag har länge haft problem med infinifolders - har försökt ta bort den tweaken - men det går inte!! Väl inne i Cydia så kan jag lätt navigera till vart den finns någonstans, men när jag ska försöka ta bort den, så står det i höger hörn "Purchase" (som att jag ska köpa Tweaken, fast den redan är installerad) istället för Ändra>Ta bort. Tweaken finns under inställningar, men om jag använder den så buggar telefonen och hamnar efter ett tag i safe mode. För att lösa det bugget så installerade jag ett annat mappalternativ, och det löste bugget. Men får som sagt fortfarande inte bort Infinifolders från telefonen > som jag alltså tror orsakar problemet med Appstore. Någon som har en lösning på hur jag får bort denna jävla tweak?
Är färsking på jailbreak, och inte direkt någon hacker.
Kan det hjälpa att ta bort en källa? Alltså, försvinner programmen om man tar bort källan? Har dock inte hittat källan, för enligt Cydia så är källan dess egna Bigboss, vilket jag vet att det inte är då jag hämtade infinifolders från en annan källa.
Sorry för att ovanstående text kan verka krånglig att förstå - i så fall: Fråga.
Kan lägga upp bilder på hur det ser ut om nån är nyfiken (i Cydia).
Cheers