2011-02-19, 12:24
Medlem
DenLedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psychiC86
Jag vet vart man ska gå in men det kommer bara upp typ att den sourcen är timeout.
Tror jag vet vad som är problemet. Kollade på Xsellize hemsida och där stod det såhär:

"Basically what is happening is there are sooo many downloads that we are hitting the upper limit on bandwidth we are pushing more than 1 TB out per day. We would push out more but its not possible with the current setup."

http://xsellize.com/

Kan kanske vara en idé att just ladda ner därifrån när tex. amerikanerna ligger sover. Hade själv problem under sena gårdagkvällen.
Citera
2011-02-19, 12:42
Medlem
speckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rolander
Hur gör man så att iTunes inte tar bort mina appar jag tankat från installous. Har testat det någon skrev tidigare i tråden, att högerklicka på telefonen i iTunes och trycka på överför inköp. Men likt förbannat börjar den radera massa appar.

Laddat ner appsync 4+??
Citera
2011-02-19, 13:29
Medlem
Alvezs avatar
Bara ca 10% av alla appar/teman på cydia fungerar för mig.. ngn som vet hur jag kan fixa detta? För 90% så står det typ och laddar i 10 min, sedan kommer det upp typ service error och cydia stängs ned..
Citera
2011-02-19, 13:30
Medlem
Alvezs avatar
Från cydia fungerar typ bara 10% av alla appar som finns för mig.. de resterande 90% står bara och laddar, tillslut så står det: Server error typ. Har en iPod touch 2G/3G.
Citera
2011-02-19, 14:49
Medlem
Alvezs avatar
VARJE app jag ska ladda ned på cydia kommer det bara upp ''reload'' istället för ''confirm'' fan vad förbannad man blir.. HUR GÖR JAG?
Citera
2011-02-19, 14:52
Medlem
PostWhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alvez
VARJE app jag ska ladda ned på cydia kommer det bara upp ''reload'' istället för ''confirm'' fan vad förbannad man blir.. HUR GÖR JAG?

Omistallera allt, du verkar ha många problem med Cydia.
Citera
2011-02-19, 15:06
Medlem
ant's avatar
Citat:
Du måste väl ladda om Cydia eller nått för att det har uppdaterats kanske?
Citera
2011-02-19, 15:09
Medlem
Alvezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ant'
Du måste väl ladda om Cydia eller nått för att det har uppdaterats kanske?

Har inte ens haft apparna från början.. står bara reload, har provat att uppdatera cydia, starta om datorn osv, men funkar fortfarande inte..
Citera
2011-02-19, 15:11
Medlem
niXys avatar
Citat:
Har inte ens haft apparna från början.. står bara reload, har provat att uppdatera cydia, starta om datorn osv, men funkar fortfarande inte..
För djävulen! Redigera dina tidigare inlägg istället för att göra nya hela tiden
Men vi kan ju börja med att ta redapå vad för version, har du uppdaterat till 4.2.1 och vilken jailbreak använde du isåfall?
Citera
2011-02-19, 15:18
Medlem
ant's avatar
Citat:
Menade att Cydia kanske hade uppdaterats och därför behövde laddas om innan du laddade ner något. Vad händer när du trycker på reload? Cydia laddar?
Citera
2011-02-19, 15:19
Medlem
Alvezs avatar
Citat:

Såg nu att jag hade en MC-modell. Kan detta påverka??

Edit: Jag har 4.2.1 jailbreakade med greenp0ison.

Edit: Har ominstrallerat hela jailbreaken men winterboard eller någon annan ap funkar fortfarande inte, ska ha winterboard och features, kan man lägga in dessa på andra sätt?
Citera
2011-02-19, 15:43
Bannlyst
Har installerat HTC Widget [HD] men den finns som en bakgrundsbild för alla mina skrivbord... vad gör jag för fel?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in