• 25 807 online
  • 1 175 574 medlemmar
  • 60 644 814 inlägg
  • 1
  • 2
2005-02-02, 22:06
Medlem
buikos avatar
Gustav Fridolin är gravt störd och i akut behov av vård. Bevisen på detta är många.

Bla. följande;

Gustav Fridolin tycker att Big Brother är "kvinnoförnedrande". Varför söker då tusentals unga tjejer frivilligt dit? För att bli förnedrade ? Det är Fridolin själv som förnedrar sig genom att ständigt sticka ut sitt fula tryne i etern.

Gustav Fridolin vill att vi ska bygga en kabel till Finland för att importera kärnkraft därifrån.

Gustav Fridolin stödjer palestinska terrorister och har blivit arresterad i Israel för detta.

Gustav Fridolins förslag till svensk kriminalvård; Släpp fångarne loss det är vår !! (Hoppas de gör inbrott hos honom.)

Gustav Fridolin stödjer militanta veganer och kriminella djurrättsaktivister, som ägnar sig åt hot och mordbränder. Hur kan han sitta i Sveriges riksdag?

Gustav Fridolin är en naiv och blåögd idiot.

Gustav Fridolin och hans kumpaner i miljöpartiet tycker inte att den ekonomiska tillväxten är en fråga som ska prioriteras. Bara det är ett graverande exempel på att miljöpartiet är ett samhällsfarligt element som måste ellimineras.

Gustav Fridolin är folkets fiende nr. 1 och dessutom en stor tönt. (Bara namnet Fridolin låter löjligt. )Det är ett mysterium att det finns folk som är villiga att rösta på dårfinken Fridolin och hans sk. parti. Det är inte konstigt att han måste omge sig med livvakter.

:shoot2: GUSTAV FRIDOLIN
Citera
2005-02-02, 22:12
Medlem
Jag kan ju hålla med om att han inte borde vara riksdagsman, men dina argument är väl något... ja... tveksamma.

Man borde ju ha krav på arbetslivserfarenhet till riksdagsval....
Citera
2005-02-02, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buiko
Gustav Fridolin och hans kumpaner i miljöpartiet tycker inte att den ekonomiska tillväxten är en fråga som ska prioriteras. Bara det är ett graverande exempel på att miljöpartiet är ett samhällsfarligt element som måste ellimineras.
Absolut. Min största invändning mot mp är inte att de stödjer (s), eller att de är lite flummiga och allmänt saknar verklighetsförankring, utan för att de tror att det är staten som skapar pengar. De har inte förstått det elementära som alla med en gnutta utbildning förstår - att en stadsapparat aldrig kan skapa pengar, utan bara kostar pengar. När de dessutom vill att staten skall göra det svårare för företag och privatpersoner att skapa kapital, då har man en farlig kombination.
Citera
2005-02-02, 22:18
Medlem
enverhoxha99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anschutz
Jag kan ju hålla med om att han inte borde vara riksdagsman, men dina argument är väl något... ja... tveksamma.

Man borde ju ha krav på arbetslivserfarenhet till riksdagsval....

Jo det kan man tycka, men ack vad det skulle eka tomt i korridorerna då med den nuvarande sammansättningen.
Citera
2005-02-02, 22:19
Medlem
sursomfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enverhoxha99
Jo det kan man tycka, men ack vad det skulle eka tomt i korridorerna då med den nuvarande sammansättningen.

Man kan åtminstone höja valbarhetsåldern. Ingen som är yngre än 25 kan vara tillräckligt kompetent för att sitta i riksdagen.
Citera
2005-02-02, 22:21
Medlem
gustav fridolin vill sänka sin egen lön. det är ett bevis på att han är riktigt blåst
Citera
2005-02-02, 22:25
Medlem
L0darens avatar
heja gustav!
han har kommit längre än alla här, han utnyttjar systemet till hans gagn och kör en "politisk rebell" stil som går hem hos en del av väljarna. En smart taktiker, till skillnad från er ^_^
Citera
2005-02-02, 23:17
Medlem
Han låter som en typisk miljöpartist, vilket han också är!
Citera
2005-02-02, 23:57
Medlem
Konstigt att människan är emot big brother, när han i själva verket är för dekadenta företeelser som homofili och pedofili.
Citera
2005-02-03, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L0daren
heja gustav!
han har kommit längre än alla här, han utnyttjar systemet till hans gagn och kör en "politisk rebell" stil som går hem hos en del av väljarna. En smart taktiker, till skillnad från er ^_^
Sen finns det ju vissa som faktiskt har moraliska regler som de lever efter...

Citat:
Ursprungligen postat av johanbtk
Du har rätt i allt du säger förutom ovanstående citat. Big Brother ÄR kvinnoförnedrande. Inte bara kvinnoförnedrande utan även förnedrade mot tittarna och männen som deltar. BB utnyttjar deltagarnas bristfälliga intelligens samt deras behov av uppmärksamhet. Perverst är ordet jag skulle vilja använda om det programmet. Tittarna verkar även de ha vissa problem.
Kunde inte hålla med mer.
Citera
2005-02-03, 00:03
Medlem
L0darens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caine777
Sen finns det ju vissa som faktiskt har moraliska regler som de lever efter...

Ja Caine, men dem hittar du inte i politiken. Det vet jag, och det vet du!
Citera
2005-02-03, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L0daren
Ja Caine, men dem hittar du inte i politiken. Det vet jag, och det vet du!
Jodå, det finns en del (såvitt jag vet). Mauricio Rojas och Nyamko Sabuni i (fp), till exempel. Men många är de inte, tyvärr.
Citera
  • 1
  • 2