Citat:
Ursprungligen postat av AnotherFakeName
Är det inte hon som syns på bilderna?
Hade inte sett bilderna förrän nu. Såg bara texten på hemsidan. Svårt att tro att det är hon då hon var blond, fylligare och gravid när man sist skymtade henne. Men för att rätt ska vara rätt, så hade jag fel i den meningen. Tydligen är hon pantad och accepterar deras hjälplösa hjälp. Hotar en kille som
sitter inne i flera år. Gangsta!
På bilden ser hon drogad och rädd ut stackarn. Men historierna jag hört om den tjejen får mig att tvivla på att hon inte var med på att ha sex med 9 personer och ångrat det i efterhand.
För att klarna upp lite för vissa här, Rafet är en annan person, än Rafal, som fick kuk i fängelset.
Men Rafal får kuk hela tiden verkar det som utanför fägelset, så jag antar att åker han in igen, då kommer han bli knullad som Rafet.
Detta är sista inlägget från mig till Raffa om inte falsk info kommer ut ur trynet av Rafal a.k.a Storstark123. Eller annan intressant info.
Sista inviten:
Norrköping, din dag, din tid, vår plats.
EDIT: Ö! Raffa! Varför flyttar du inte tillbaka till GBG? Dina lekar funkade inte där i storstaden så du försöker med lekarna i vimmerby istället? Kommer sluta likadant, du flyttar efter att fått kuk av alla du jävlas med!
Vi vet allt om dig. Tänk efter så fattar du vilka vi är din horunge!
Nu skriver jag den sista meningen till dig, på DITT egna sätt att skriva så du fattar.
Raffa du flyde från GBG för du var rädd om din liv så starta du upp gäng i vimerby och leka du e G. Men vem vet, kanske GBG grabbarna kommer och hälsar på hemma hos dig snart, med caffe och glass. Och en kniv som de stoppar in i din trut, vilket du verkar
gila. Mytoman