2012-08-06, 12:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av renkaos
Jag satt oxå just och funderade på detta, och jag håller Gayland som numero uno i den frågan.
Okej att muppgänget i tv4 var riktigt muppiga, men dom var max 20år gamla...

Detta vi har här är däremot av helt annan klass. Pajsare runt 30års ålder, notoriska mytomaner,
GOLARE av högsta rang som poserar på FOTTO sugandes på knivar.
Kolla in bilden igen där han suger kniv, vilka kraftigt lortiga strumpor han har .
Kan du tala om vilket inlägg bilden finns i!
2012-08-06, 12:04
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterj76
Såg att detta låg på facebook? vafan handlar det om?

http://imageshack.us/photo/my-images...971907438.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images...568897560.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images...385316448.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images...183731006.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images...770421711.jpg/

Citat:
Ursprungligen postat av klimvoro

i en av ovastående länkar
2012-08-06, 12:08
Medlem
renkaoss avatar
Citat:

http://imageshack.us/photo/my-images...385316448.jpg/

edit: pucktvåa då...
2012-08-06, 12:08
Medlem
Chamoniards avatar
Har vi fått fram identitet på han som utsatte Rafael før en rektal-anal våldtækt? Enligt en polare som satt samtidigt gick det hål i raffas tjocktarm så att han numera har stomipåse på magen. Sistnæmnda ær dock 3e hands info och lite osækert.
2012-08-06, 12:13
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chamoniard
Har vi fått fram identitet på han som utsatte Rafael før en rektal-anal våldtækt? Enligt en polare som satt samtidigt gick det hål i raffas tjocktarm så att han numera har stomipåse på magen. Sistnæmnda ær dock 3e hands info och lite osækert.

Finns en bild där han står med någon brud i bar överkropp, ingen stomi påse där. Dock kan man nog ganska säkert säga att dom la om tarmpaketet så all skit kommer ut genom munnen på han, man märker även att det finns en hel del i fingrarna.
2012-08-06, 12:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DallasSkulls
i en av ovastående länkar
Fan det känns som en "mockumentary" typ torsk på Tallin
De begriper alltså inte att hela landet garvar åt dem?
Namnet är fortfarande helt sjukt,hur kan man döpa sig efter en TV-serie?Har de precis fått kabel-tv i Vimmerby eller?
2012-08-06, 12:19
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Namnet är fortfarande helt sjukt,hur kan man döpa sig efter en TV-serie?Har de precis fått kabel-tv i Vimmerby eller?

HAHAHAHA ja det är fan otroligt. Man försöker va seriös eller ge ett seriöst intryck, man till och med får med sej en bloggare som köper skiten.
Sitter med pappers skyltar med hänvisning till en snubbe som sitter på 6 år...skrivit på en usel Svenska ... jag finner knappt ord.

Kunde döpt sej till typ "BunVillage Gangstaz" eller något som liksom är mer passande.
2012-08-06, 12:21
Medlem
renkaoss avatar
Citat:

Kan vara så att hjärnan har fått bestående men efter för mycket stryk. Lägg oxå till att
han säkerligen är flöddrig och pundig för det mesta.

Vad gäller dom andra som är med så kan jag bara anta att om man omger sig med golare,
även efter att man sett klara bevis så antar jag att dom är av samma sort själva.
2012-08-06, 12:26
Bannlyst
Citat:
HAHAHAHA ja det är fan otroligt. Man försöker va seriös eller ge ett seriöst intryck, man till och med får med sej en bloggare som köper skiten.
Sitter med pappers skyltar med hänvisning till en snubbe som sitter på 6 år...skrivit på en usel Svenska ... jag finner knappt ord.

Kunde döpt sej till typ "BunVillage Gangstaz" eller något som liksom är mer passande.
Tänk dig att filma det här som The Office utan ljud
Satt snubben på våldtäkts-avd på Norrtälje?
Är det en våldtäktsliga?
Dem säger sig ju hjälpa slagna o våldtagna kvinnor,hur fan ska dem ha det?
2012-08-06, 12:30
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Tänk dig att filma det här som The Office utan ljud
Satt snubben på våldtäkts-avd på Norrtälje?
Är det en våldtäktsliga?
Dem säger sig ju hjälpa slagna o våldtagna kvinnor,hur fan ska dem ha det?

Hahaha ja du.

Ena sekunden ska dom hjälpa till mot våldtäkts män och i nästa ska Rafal våldta PH's tjej för han ägde Golbögen.
Det verkar mer och mer som om han faktiskt blev "tuktad i sätet" när han satt...kanske då han blev sexuellt förvirrad?
Tänkte på uttalande som att jag ska knulla dej, jag ska köra kuken i dej etc.
Men han är väl av MENA börd om jag förstått det rätt, kom han in i Sverige med en låda Daddlar tro?

Edit: Man kan undra varför han flydde Göteborg för inte fan är det väl häftigare att ha ett gäng källar mongo i Vimmerby? Har han gjort bort sej i Götet tro så han fått fly till Bullerbyn?
Senast redigerad av DallasSkulls 2012-08-06 kl. 12:32.
2012-08-06, 12:35
Bannlyst
Citat:
Hahaha ja du.

Ena sekunden ska dom hjälpa till mot våldtäkts män och i nästa ska Rafal våldta PH's tjej för han ägde Golbögen.
Det verkar mer och mer som om han faktiskt blev "tuktad i sätet" när han satt...kanske då han blev sexuellt förvirrad?
Tänkte på uttalande som att jag ska knulla dej, jag ska köra kuken i dej etc.
Men han är väl av MENA börd om jag förstått det rätt, kom han in i Sverige med en låda Daddlar tro?

Edit: Man kan undra varför han flydde Göteborg för inte fan är det väl häftigare att ha ett gäng källar mongo i Vimmerby? Har han gjort bort sej i Götet tro så han fått fly till Bullerbyn?
Såna här grupper kan bara finnas i såna här hålor(förlåt Astrid)!Vilka fjantar!!
2012-08-06, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnotherFakeName
Är det inte hon som syns på bilderna?

Hade inte sett bilderna förrän nu. Såg bara texten på hemsidan. Svårt att tro att det är hon då hon var blond, fylligare och gravid när man sist skymtade henne. Men för att rätt ska vara rätt, så hade jag fel i den meningen. Tydligen är hon pantad och accepterar deras hjälplösa hjälp. Hotar en kille som sitter inne i flera år. Gangsta!

På bilden ser hon drogad och rädd ut stackarn. Men historierna jag hört om den tjejen får mig att tvivla på att hon inte var med på att ha sex med 9 personer och ångrat det i efterhand.

För att klarna upp lite för vissa här, Rafet är en annan person, än Rafal, som fick kuk i fängelset.

Men Rafal får kuk hela tiden verkar det som utanför fägelset, så jag antar att åker han in igen, då kommer han bli knullad som Rafet.

Detta är sista inlägget från mig till Raffa om inte falsk info kommer ut ur trynet av Rafal a.k.a Storstark123. Eller annan intressant info.

Sista inviten: Norrköping, din dag, din tid, vår plats.

EDIT: Ö! Raffa! Varför flyttar du inte tillbaka till GBG? Dina lekar funkade inte där i storstaden så du försöker med lekarna i vimmerby istället? Kommer sluta likadant, du flyttar efter att fått kuk av alla du jävlas med! Vi vet allt om dig. Tänk efter så fattar du vilka vi är din horunge!

Nu skriver jag den sista meningen till dig, på DITT egna sätt att skriva så du fattar. Raffa du flyde från GBG för du var rädd om din liv så starta du upp gäng i vimerby och leka du e G. Men vem vet, kanske GBG grabbarna kommer och hälsar på hemma hos dig snart, med caffe och glass. Och en kniv som de stoppar in i din trut, vilket du verkar gila. Mytoman
Senast redigerad av WassUup 2012-08-06 kl. 13:26.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in