2012-08-06, 01:37
Medlem
fuckerofmotherss avatar
När jag inte trodde det kunde bli värre, håll till godo:

http://c23.nu/2012/05/15/folk-stalle...till-gangland/

C23 är inte alls uppe i Gaylands röv.
2012-08-06, 01:38
Medlem
fuckerofmotherss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klimvoro
Det intressanta är om han suttit på A-pav.(Våldtäktsavd)
Har han det???

Har fortfarande inte sett konkret information angående detta.

Citat:
Ursprungligen postat av STX
Personen ni undrar över är Andreas Hallberg. Det var tydligen han som kollade på när Raffa fick spö av PH mfl. Har för mig att det även var han som fumlad fram plastpistolen vid samma tilfälle

tack för den informationen.

Här är något roligt jag såg på hans facebook nu:

Nu är han President, helt plötsligt.

Roligt att han också har COPS bland sina favoriter.
Senast redigerad av fuckerofmothers 2012-08-06 kl. 01:46.
2012-08-06, 02:42
Medlem
Vem var det som kom på namnet Gangland egentligen? Varför döpa sig efter en tv-serie? Jag vill gärna veta hur ni kom fram till detta "briljanta" namn. Ett mer logiskt namn hade varit ett namn med anknytning till var gänget kommer ifrån. Ni är ju folk från en by alltså byfolk och översättningen till engelska blir ju "village people" vilket hade varit ett betydligt bättre namn. Annars hade ni kunnat heta "indians" "construction workers" "cowboys" eller varför inte "the military". I Malmö fans ju tidigare ett gäng som hette "Fuck the police" och det är väl också lite på samma tema.

För övrigt så tycker jag det är modigt med män som står upp för male-bonding i dagens fördomsfulla värld. Jag är också glad över att se hur ni utåt sätt även visar vad ni står för med likadana jackor. Klubbar för män där speciella band skapas är något man ska vårda och jag önskar er lycka till med er manliga gemenskap.

Pojkar vi!!! Killar kan!!!!
2012-08-06, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fuckerofmothers
Såg på nån annan bild att det stod general eller något på hans JACKA. Han är deras Enforcer...

Att han ska ha blivit våldtagen i Norrtälje låter intressant, för var det inte där han hade gått på P18 för att "sörja sin döda fader/moder"? Han hade gått på isol och förklarade det med att "han vill vara ifred och gråta/sörja".

Fan alltså, då detta blir värre och värre undrar jag fortfarande om några trollar oss och allt detta är påhittat. Det är ju som en Komedi, nu med bilder där han suger på knivskaft...

Vad blir nästa steg, bilder där han poserar med "basebolracket" i röven för att visa hur han ska straffa sina fiender?
Tror han fick ta p18 för han va med i syndicate legion fast kung fu raffa knockade 3 st sen tog han p18 för att få lugn och ro , det är väldigt vanligt att p18 få sitta med våldtäktsmän så inte omöjligt att raffa fick komma till norrtälje sex avd där en bögvåldtäktsman enligt rykten ska ha förgripit sig på han, kan bli otroligt svårt att bevisa då raffa så klart inte ville anmäla konstigt nog

fast att han välkomnar bröder på n-tälje samtidigt som jag skriver om de där tycker ja låter väldigt komiskt och en aning suspekt
2012-08-06, 09:52
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storstark123
Gangland medlemmar åkte hem till Patrik Hansson, och sparkade och förskte bryta upp dörren, men dom blev gripna PH golade dom satt i en bil med en massa vapen...

Jaa du snart smäller det... 4 gripna hur många finns kvar?

Citat:
Ursprungligen postat av storstark123
Som jag sa snart smäller det illa kvikt....Raffa är iaf inte gripen men några andra är, lär stå i tidningen... men vi får la se vad som händer Wait for it tror Raffa gör nästa attack och då smäller det... misstänker jag iaf skriv ni ''Haha'' blir kul, när det blir skotlossningar roligt att PH ringer Polisen.... jävla fjant bllets will fly alot, Raffa har fått ett ultimatum vänta och se

Okej Pann-kaka-muuuu, tidningen är läst, Polisen Kalmars sida läst. Verkar som mytomanin är fullbordad, inte ett ljud om Bullerby gangztaz eller GayLand...

2012-08-06, 09:52
Medlem
Det kan omöjligt bli bättre tänker man men fan vad fel man kan ha
Lyssna Raffa,Vargas,MMA Champ,Mr Big eller vad fan du kallar dig,när jag har trist en söndag
och är fucked up så förgyller du fan min dag,all heder åt dig ditt mongo ,visste inte att det fanns såna idioter som du kvar,Man vill fortfarande slå ut dina tänder och fota dig samtidigt men det är en annan sak..fortsätt lägg ut bilder och fortsätt skriv så vi har något att skratta åt.
Om din inbjudan står kvar så vill jag och några av mina vänner gärna ha glass och kaffe men du får ta dig till S-tälje,keep up the good work,ditt jävla skämt.
2012-08-06, 10:46
Medlem
Raffa!

Din lilla jävla horunge. Du ignorerar det jag skriver hela tiden. Du fortsätter prata om PH och nu påstår du att ditt gäng varit hos PH och försökt bryta sig in.

Detta räcker.

Med tanke på att det faktiskt finns en kvinna i PHs hem, och att du hotar hans familj, så läs noga understående och svara.

Rafal Badiei
Andreas Hallberg
Rille Johansson
Och resten av ditt gäng.

Ge oss adress till Rafal och Rille och resten, förutom Andreas Hallberg. Vi har redan hans adress och nummer.

Men vi ringer inte folk och hotar och gör ingenting. Till skillnad från er.

Hanna som blev våldtagen har inget med er att göra. Ni har INTE pratat med henne. Det som står på er hemsida är dina egna ord, Rafal. Det vet jag av fakta och våga inte ens säga emot ditt äckliga kräk.

Ganglandworld.com är en ren bluff. Bevis? Jo här nedan följer några små men starka bevis:

*Det heter Ganglandworld men allt är skrivet på svenska.
*Bilden på förstasidan är på Rafal.
*Stavningen på HELA jävla hemsidan är stavat exakt som du själv stavar, här på flashback.

Nu till det viktiga. Om du vill visa att ni har "Bollar" i ditt lilla gäng. Kom till Norrköping vilken tid du fan vill på vilken dag du fan vill. Platsen får du reda på samma dag du bestämmer dig att acceptera detta.

Ta med dig Andreas Hallberg, den gamla lögnhalsen, det var inte du som hade leksakspistolen din fitta, det var Rafal. Ta med dig dina basketbollsrock, köttknivar, pistoler, vad du vill.

Ge oss bara en heads up på ca 1 timme innan du kommer.

Du har varit med om mycket, men det värsta har du inte hunnit uppleva än.
2012-08-06, 10:51
Medlem
AnotherFakeNames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DallasSkulls
Ser så ut faktiskt..

Saxat:

Tycker jag känner igen sättet att skriva...vem kan det vara ??

Nu tycker jag nog detta börjar bli lite tragiskt... Pajasgänget har alltså letat upp en stackars tjej som verkligen tycks ha varit med om något fruktansvärt och traumatiskt och uttnyttjar det i sin internetkampanj. OM det nu är så att tjejen verkligen har blivit hotad efteråt så kommer det här "beskyddet" bara att förvärra saker och ting...

Hanna, om du läser detta. Dra dig ur fortast möjligt för din egen skull. Händer det något så kommer du att stå själv när clownerna lägger benen på ryggen.
2012-08-06, 11:38
Bannlyst
De här är muppigare än "muppgänget i tv4"Aldrig sett nåt liknande
2012-08-06, 11:44
Medlem
AnotherFakeNames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WassUup
Hanna som blev våldtagen har inget med er att göra. Ni har INTE pratat med henne. Det som står på er hemsida är dina egna ord, Rafal. Det vet jag av fakta och våga inte ens säga emot ditt äckliga kräk.

Är det inte hon som syns på bilderna?
2012-08-06, 11:47
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnotherFakeName
Är det inte hon som syns på bilderna?

Jo...Hon ser ju Roppad ut och inte det minsta glad på bilderna med Pannkacka och Pitolen....har hon på sej deras pinsamma T-shirt frivilligt??

Sen är jag lite förvånad att man står med lappar på bild...är det inte att va lite ute i förtid? Menar Våldtäkts svinet fick väl 6 år...tror dom han sitter och surfar på nätet var han nu sitter??
Senast redigerad av DallasSkulls 2012-08-06 kl. 11:54.
2012-08-06, 11:55
Medlem
renkaoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klimvoro
De här är muppigare än "muppgänget i tv4"Aldrig sett nåt liknande

Jag satt oxå just och funderade på detta, och jag håller Gayland som numero uno i den frågan.
Okej att muppgänget i tv4 var riktigt muppiga, men dom var max 20år gamla...

Detta vi har här är däremot av helt annan klass. Pajsare runt 30års ålder, notoriska mytomaner,
GOLARE av högsta rang som poserar på FOTTO sugandes på knivar.
Kolla in bilden igen där han suger kniv, vilka kraftigt lortiga strumpor han har .

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in