Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-02-25, 02:08
  #1
Medlem
ILoveBigButtss avatar
Hej! Det finns några rar filer med massa med bilder som jag vill lägga på datorn. Problemet är att när jag drar dessa bilder till datorn från rar filen så visas de inte. De finns på datorn men de visas inte. T.ex. om jag skapar en ny mapp och lägger dem där så kan jag se att storleken ökas. Kan man fixa detta på nåt sätt? Skulle betyda mycket Tack!
Citera
2012-02-25, 02:10
  #2
Medlem
UnknownSources avatar
Högerklicka på själva rar filen -> Packa upp filer (krävs att du har något program som kan packa upp .rar)
Alt. dra in rar filen till dator och kör "Packa upp här"
Det du menar? eller har jag missuppfattat frågan?
Citera
2012-02-25, 02:14
  #3
Medlem
st0ckiss avatar
Är filerna dolda och utforskaren inställt på att inte visa dolda filer?

Kolla under menyn Verktyg och sen Mappalternativ, under fliken Visning finns det en rad med "Visa dolda filer, mappar och enheter", se till att den är iklickad
Citera
2012-02-25, 02:24
  #4
Medlem
ILoveBigButtss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnknownSource
Högerklicka på själva rar filen -> Packa upp filer (krävs att du har något program som kan packa upp .rar)
Alt. dra in rar filen till dator och kör "Packa upp här"
Det du menar? eller har jag missuppfattat frågan?
Om jag kör packa upp så blir de också osnyliga
Citat:
Ursprungligen postat av st0ckis
Är filerna dolda och utforskaren inställt på att inte visa dolda filer?

Kolla under menyn Verktyg och sen Mappalternativ, under fliken Visning finns det en rad med "Visa dolda filer, mappar och enheter", se till att den är iklickad
Hmm, jag ändrade något där i visning och de visas nu! Deras opacity är dock på hälften typ.

Edit- Filerna var bara dolda. Tack för hjälpen!
__________________
Senast redigerad av ILoveBigButts 2012-02-25 kl. 02:31.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback