2018-08-08, 19:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Burobengen
Jag förstår att jag sårat dina känslor.
De dealade lite knark och snodde lite videoapparater vilket både jag och även du hört i dokumentären som du förälskat dig i. Duktigt med stryk, va e de för trams grabben?
Eddie har väl aldrig sänkt någon med den spaggetikroppen framifrån utan baseballsträ

Ok. Bra att du erkänner iallafall. Du vet inget mer om "familjen" och Eddie. Förutom en dokumentär.
Citera
2018-08-09, 12:26
Bannlyst
Citat:
Du har hört dokumentären och spinkisen som inte lyckades göra några cash är din idol med stor I.

Nej. Det är du som utgår från en dokumentär, när du kommer med dina kommentarer. Du vet inget om Eddie förutom det du hört i den.

Jag talar från verkligheten. Du vet det där när man känner människor, och träffar människor.

Och Eddie har gjort bra pengar. Och han har ett mycket bra rykte runt om i Sverige. Det är fakta.
Citera
2018-08-09, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsharpangel
Modigt och komma 10år senare. Den ända clownen i detta sammanhang verkar vara du.
Vad menar du egentligen ? loosers, idioter, galna psykopater är det bättre ord för samhällets avskum ?
Citera
2018-08-10, 00:08
Medlem
Citat:
Jag förstår att jag sårat dina känslor.
De dealade lite knark och snodde lite videoapparater vilket både jag och även du hört i dokumentären som du förälskat dig i. Duktigt med stryk, va e de för trams grabben?
Eddie har väl aldrig sänkt någon med den spaggetikroppen framifrån utan baseballsträ

Även om dom inte kunde fightas framifrån och hit och dit så var dom vilda och driftiga även om dom hade knark i kroppen när dom var vilda så var dom vilda så enkelt är det med den saken. Dom körde på med det dom trodde på och det finns inte jävel som lyckats missa dom varenda jävlen visste vilka familjen var då det begav sig. H*mid var en jävla galning vild som satan en riktigt psykopat och det vart hans fall till slut när några valde att släcka han för gott. Sen K*ypto som som beskrev att dom hade begravning för och slängde med ringarna i graven för var en av dom ödmjukaste och roligaste grabbarna jag träffat en stark liten kubik med hjärtat på rätt ställe. Eddie är ju hur bra som helst alltid varit och med ett sinne för affärer sen om han knarkade på den tiden och kanske inte hade skallen med sig jämt visst men killen är bright som fan. Joel var den som ville synas och höras mest men också han en jävligt snäll person som haft en förbannat tufft uppväxt som präglat han enormt. Så kort och gott så tycker jag dom gjort historia som ändå är rätt kul och dom satte Borlänge på kartan för innan var det älgkorv och kupolen den enda Borlänge hade typ.
Citera
2018-08-15, 21:15
Medlem
Familjen verkar vara tragisa figurer som blir buttfuckade av etablissemanget. Fattar de inte att de är långt ifrån så tuffa som invandragängen är i Malmö etc. de är ju lurade att ställa upp i dokumentären för att visa att vita killar också är ungdomsbrottslingar.
Citera
2018-08-16, 07:47
Den person som har blivit den framgångsrika advokaten i Sthlm, är det R.B.?
Som åkte dit för narkotikasmuggling för nått år sedan ?
Citera
2018-08-16, 13:11
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnSanJuro
Familjen verkar vara tragisa figurer som blir buttfuckade av etablissemanget. Fattar de inte att de är långt ifrån så tuffa som invandragängen är i Malmö etc. de är ju lurade att ställa upp i dokumentären för att visa att vita killar också är ungdomsbrottslingar.

Hurfan tänker du? Är ganska övertygad om att dom under sin tid som kriminella tid inte hade en tanke på vad några småblattar i Malmö sysslade med. Dom körde sin grej.

Är det några som är lurade och inte förstår att dom som främst förlorar på vara kriminella är dom själva så är det småblattar i Malmö. Dom är inte lika tuffa som Al Capone.
Citera
2018-08-16, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Hurfan tänker du? Är ganska övertygad om att dom under sin tid som kriminella tid inte hade en tanke på vad några småblattar i Malmö sysslade med. Dom körde sin grej.

Är det några som är lurade och inte förstår att dom som främst förlorar på vara kriminella är dom själva så är det småblattar i Malmö. Dom är inte lika tuffa som Al Capone.

Ehhh, de är lurade att ställa upp i dokumentären. Ett gäng wannabe gangsters vars enda uppgift är att bevisa att det finns helsvenska ungdomsbrottslingar som hänger i grupp. Elablisemanget (som de säger sig hata) med Jan Helin i spetsen lurade upp dem på läktaren.

Men de verkar vara trevliga och reko killar idag och det är bra!
Citera
2018-08-16, 19:49
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ehhh, de är lurade att ställa upp i dokumentären. Ett gäng wannabe gangsters vars enda uppgift är att bevisa att det finns helsvenska ungdomsbrottslingar som hänger i grupp. Elablisemanget (som de säger sig hata) med Jan Helin i spetsen lurade upp dem på läktaren.

Men de verkar vara trevliga och reko killar idag och det är bra!
Haha logisk slutsats..

Självklart finns det helsvenska kriminella likväl som det finns utländska människor som sköter sig exemplariskt. Men segla vidare på dina konspiratoriska moln där allt är en komplott från PK-etablissemanget du, så kan normala människor få fortsätta skriva i tråden.
Citera
2018-08-17, 07:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Haha logisk slutsats..

Självklart finns det helsvenska kriminella likväl som det finns utländska människor som sköter sig exemplariskt. Men segla vidare på dina konspiratoriska moln där allt är en komplott från PK-etablissemanget du, så kan normala människor få fortsätta skriva i tråden.

Ja det finns helsvenska kriminella men de står inte för den stora ökning av brott som vi ser idag. Förstår du?

Vidare är brottsligheten mycket hårdare och råare idag. Gängen är betydligt farligare idag än när wt familjen i dalarna härjade.

Så varför fokusera på ett misslyckat wt gäng när det finns mycket fulare fiskar?
Citera
2018-08-17, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Dom är ju lika gamla som mig. Hamnade ju själv i en dokumentär en gång i tiden 95 tror jag eller kan vart 96. Var 18år då så borde vart 95? Korsets dag. Om Etuna skins och även Westra Aros SA som är Västerås som var på besök. Satt hemma och söp när några skinnskallekompisar frågade om jag ville hänga med upp till djurgårdsberget. Såg att någon filmade men trodde det var B&H.

Är nog den bästa dokumentären som gjorts om skinheads. Massa skinnskallar får höra på radion att en neger dött, alla jublar. Häggen hetsar sin hund genom skrika neger, Häggen kastar kundvagnar på fyllan och jagar kommunister i tingsrätten, Häggen super och kollar på fotboll på tv och glömmer förlossningen av sitt 5e barn. Och korsbränning på djurgårdsberget och hissandet av svastikafanan vid museet. Dokumentären handlar främst om Kenta "Häggen" Men även för att ABF skulle fixa en lokal till skinnskallarna.

Jag skulle skämmas ögon ur mig om jag var med i en sån dokumentär.
Fattar du inte hur pinsamt det är?
Citera
2018-08-17, 12:46
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ja det finns helsvenska kriminella men de står inte för den stora ökning av brott som vi ser idag. Förstår du?

Vidare är brottsligheten mycket hårdare och råare idag. Gängen är betydligt farligare idag än när wt familjen i dalarna härjade.

Så varför fokusera på ett misslyckat wt gäng när det finns mycket fulare fiskar?
Fast Familjen lyckades göra Borlänge till Sveriges farligaste stad och det var skottlossningar i princip varje vecka i den lilla staden. Så knappast några grabbar att bagatellisera. Ett brott är ett brott oavsett gärningsman.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in