2023-05-19, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schournalisten
Joel Nordin heter numer Andreas Tom Victor Storm med tilltalsnamnet Andreas.

Vet någon varför han vill kallas för Andreas Storm?

Vill säkert bara komma bort från det ökända namnet.
Citera
2023-05-20, 18:56
Citat:
Ursprungligen postat av Schournalisten
Joel Nordin heter numer Andreas Tom Victor Storm med tilltalsnamnet Andreas.

Vet någon varför han vill kallas för Andreas Storm?

Hemlig adress har han också
Citera
2023-06-13, 09:13
Medlem
https://en.wikipedia.org/wiki/Tom_Storm

Lillasystern till Tom är uppvuxen med en del av Karlsén-bröderna. Kanske var Joels idol?
Senast redigerad av bearni1291 2023-06-13 kl. 10:12.
Citera
2023-06-13, 18:30
Medlem
Kunglouie1s avatar
För ca 3 år sen gjorde jag behandling med Joel Nordins pappa. Han var då 67 år minns jag. Minns lite svagt att han hade suttit ca 24 år av sitt liv i fängelse. Både i Sverige samt Marocko. Var iallafall vad han sa. Han somnade på varje morgonmöte då han höll på att bli inställd enligt honom på sub. Rätt pigg ändå för hur han levt och sin ålder. Ja det var mig en rätt lustig herre.
Citera
2023-06-16, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pelota
Vad heter Purjo?

Purjo heter Mattias Johansson och lever livets glada dagar med finfolket i Djursholm :-)
Citera
2023-06-17, 05:45
Medlem
tycker det är konstigt och synd att det inte görs en film om denna fd liga. Den skulle lätt slå publikrekord i lilla sverige. Ligan var trots allt livsfarlig på 90 talet och folk vågade knappt stanna till i borlänge utan att riskera liv o hälsa. Familjen var ett fenomen som vi inte kommer få uppleva igen dessvärre
Citera
2023-11-23, 21:18
Medlem
Klosseklumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kunglouie1
För ca 3 år sen gjorde jag behandling med Joel Nordins pappa.
Du gjorde behandling, skriver du. Utförde den? Genomförde den? Omfattades av den? Var föremål för den?
Senast redigerad av Klosseklump 2023-11-23 kl. 21:20.
Citera
2023-11-23, 21:19
Medlem
Klosseklumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeGaggs
Purjo heter Mattias Johansson och lever livets glada dagar med finfolket i Djursholm :-)
Jomenvissteserru.

https://www.google.com/maps/@59.4085...8192?entry=ttu
Citera
2024-01-19, 16:37
Medlem
I podden "Familjen - Tonårsligan från Borlänge", P3 Dokumentär, omtales en Elin. Hvem er dette?
Citera
2024-02-06, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ingeisaksen
I podden "Familjen - Tonårsligan från Borlänge", P3 Dokumentär, omtales en Elin. Hvem er dette?

En brud från Ludvika som verkar ha stannat i utvecklingen. Hon var rolig förr i tiden när hon pundade.
Citera
2024-02-06, 22:48
Medlem
Alarabic666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurango
tycker det är konstigt och synd att det inte görs en film om denna fd liga. Den skulle lätt slå publikrekord i lilla sverige. Ligan var trots allt livsfarlig på 90 talet och folk vågade knappt stanna till i borlänge utan att riskera liv o hälsa. Familjen var ett fenomen som vi inte kommer få uppleva igen dessvärre
🤣🤣🤣🤣 har du missat Sveriges utveckling de sista åren. Det finns så många platser där till och med snuten inte vågar gå in i utan ”backup” och där all blåljuspersonal har skottsäkra västar.
Borlänge tillåt mig skratta🤣🤣🤣
Citera
2024-03-16, 18:50
Medlem
Nu är inte jag från Borlänge eller ens i närheten av staden och är inte insatt i det kriminella kompisgänget som kallades/kallas "Familjen".
Men det finns en dokumentär på Spotify i fem avsnitt om dom där flera av personerna som ingick i kärnan intervjuas. Mycket intressant enligt mig och dom verkar ha varit ett riktigt galet kompisgäng så om ni inte lyssnat på den så gör det så får ni alla veta lite om dom.
Vissa verkar ha varit riktigt skeva i ungdomen och kanske fortfarande är det, jag vet inte men jag hade några goda skratt när jag lyssnade på dokumentären 🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in