Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-04-03, 22:03
  #13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ClassyWoman
Jag tycker att detta är mycket hemskt, har läst igenom alla dina trådar om ämnet nu och jag vill säga att jag skrev och hotade muslimen Mashmoud. Om jag varit du så hade jag betalat någon för att ta hand om det och ge dem ordentligt på käften. Man vill ju att dessa jävlar ska lida.

Stor tack till dig
Mahmoud sitter nu i fängelse för rån
Citera
2012-04-04, 01:13
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av garpy
Stor tack till dig
Mahmoud sitter nu i fängelse för rån

Men du vill väl också ha honom/gänget som gjorde det mot din son straffade. Synd att det inte var USA, de hade åkt in i fängelse och fått sitta flera år med gäng som vill döda dom.
Citera
2012-04-04, 18:51
  #15
Avstängd
Idag fick prata med vaktmästare på Söraskola. Han minns att eleverna och personalen pratade om övergrepp på min son. jag fick veta att övergreppet filmades av övervakningskamera (som jag trodde) och polisen kom tippade på inspelning men sa att det var inte tillräckligt tydligt. Jag också fick veta att det var några elever som vittnade övergreppet och sökte hjälp av personalen. Men personalen ville inte inblanda sig. Elever som vitnade övergreppet ville också vittna till polisen men personalen övertalade föräldrar till detta elever att sätta press på sina barn att inte vittna, för det var för obehagligt. Ansvarig pedagog tittade på våldtäkt och polisens son våldtagit – det är inte konstigt att min polisanmälan försvann spårlös – jag vädjar till de som var vittnar och deras föräldrar - snälla hör av sig!!!!!
Citera
2012-04-11, 23:43
  #16
Avstängd
Min försvunna polisanmälan jag har gjort den mellan kl 20 – 22 den 06.03. 2007 (2 dagar efter övergreppet). och Täby polis som har tagit emot det. Jag krävde kolla på register – vem tagit min polisanmälan. Samma polis ringde mig tillbaka och senare hade samtal på Åkersberga polisstation.
Jag var nekat på mitt krav av Chefsåklagare Christer Ekelund som ständigt ignorerar mitt krav att sätta igång ärendet
jag bad Christer Ekelund att ta hänsyn till alvarlig brått (våldtäkt på barn och grov tjänstefel) men ignorerades som vanligt. Det är hänsynslös kränkande.
Citera
2012-04-12, 00:04
  #17
Avstängd
I min sons ärende jag var nekat på alla punkter:
Försvar, rutvisa och skadestan, tråtts att min son var utsätt får gruve upprepande våld både mental och fysisk
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback