Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-02-24, 21:28
  #193
Medlem
Snuskbuskes avatar
Att det skulle vara en skillnad på okunniga Mac-användare, och "okunniga" och "mac-användare" är ju lite galet.
Dom går ju såklart hand i hand.
Det första inköpet där en vanlig "Svensson" köper en Mac visar enbart på okunnighet.
En rejäl dos av okunnighet. Och en ännu större dos av dumhet.
Det är säkerligen de här köparna som köper allt idiotiskt extra (som egentligen redan ingick från början).
Extragarantier.
Drummelgarantier.
Elgigantengarantier.
Lite extra skyddsväskor, bagar, batterier, knappar, musmattor, whatever...
Säljaren i en Elgiganten-butik måste bli GALET GLAD när han ser en mac-köpare. Hahaa, fan va lätt o blåsa henne på pengar
2012-02-24, 21:40
  #194
Medlem
Snuskbuskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dloow
Ditt lilla troll. Jag ska prata tillbaka på trollspråk så du förstår. Exakt alla som ogillar mac, utan undantag är fattiga losers som inte har pengar. Alla anti-mac förespråkare sitter och spelar wow och ser själva ut som omöblerade städskåp. De luktar svett och har inga vänner.

Hoppsan, inte meningen att göra dig så pass upprörd.
Lustigt att du tar så illa vid dig dock, måste bero på att du kanske ändå inte har så mycket pengar?
Köpte en alldeles för dyr Mac, och nu måste Lyxfällan komma dit och få dig att sälja den för 20% av det verkliga priset?
Lycka till. Jag håller utkik efter dig i lyxfällan-tråden.
2012-02-24, 21:42
  #195
Medlem
tzjs avatar
Tråd låst. Ni vet säkert varför om ni uppmärksammat mitt moderatorsmeddelande.
/mod.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback