Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2012-02-25, 14:45
  #97
Medlem
Atticus-Finchs avatar
Ica koncernen ser allvarligt på det inträffade och har i god tid börjat leta kvalificerade vakter inför kanelbullens dag i Oktober.
Citera
2012-02-25, 14:56
  #98
Avstängd
Faderbills avatar
Står det att man har semlor då man inte har det är det väl då självklart att man blir förbannad?
Citera
2012-02-25, 20:01
  #99
Medlem
Schizofrenens avatar
Hans agerande var berättigat.
Citera
2012-02-25, 20:36
  #100
Medlem
MaryBells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bithard
Kanske var Ture Sventons största fan?

http://www.youtube.com/watch?v=1i5l3f2Ho5c

\m/
Citera
2012-02-25, 20:43
  #101
Medlem
Jag kan förstå han, jag blir också förbannad när semlorna är slut, man kommer in på affären, sugen som fan, sen är det tomt där semlorna är, då är hela dagen förstörd.
Man kan iofs gå till en annan affär men då är dom livlösa, torra eller smakar skit.
Citera
2012-02-25, 22:30
  #102
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lenny X
Kanske hade en dålig dag. Tänk dig att du kommer försent till jobbet (igen) det slutar med att du får en veckas lönavdrag, samt att du måste jobba över samma dag. Du är nu färdig på jobb och ska kliva i bilen, då upptäcker du att någon punkterat alla däcken på bilen och att du nu måste ta bussen hem, den där bussen som nästan aldrig går. Ja väl, du är nu 4-5 timmar försenad och när du trampar in genom dörren hemma så står frugan där, arg som aldrig förr skrikande om nån skilsmässa och hon tar väskorna med sig ut till den väntande bilen som står parkerad utanför. Ja i den bilen sitter ju din bästa vän Ove och flinar med en cigg i käften. Nu tänker du att, jaja jag går och tröstar mig med en semla fettisdagen till ära... Resten är historia.

Öh....var befann DU dig på självaste fettisdagen i år, vid 19:30-tiden????? Man kan ju undra!!!!!
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback