Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-02-22, 22:17
  #1
Medlem
Ja, hur vanligt är egentligen pegging (alltså då tjejen penetrerar en killes anus med en strap-on-dildo)?

Men jag är även nyfiken på om ni killar låter era tjejer föra in annat, ex ett finger mm.?
Vad tycker ni om det?

Jag tycker det är väldigt upphetsande att få vara där i närheten och röra. Kanske mest är tanken om att få föra i något.
Citera
2012-02-22, 23:46
  #2
Medlem
lingonsoppas avatar
Merparten av mina donnor har faktiskt varit ganska fascinerade av mitt anus. Tycker detta är ganska märkligt. Dock är det inget jag går igång på.
__________________
Senast redigerad av lingonsoppa 2012-02-22 kl. 23:54.
Citera
2012-02-23, 02:45
  #3
Medlem
steken001s avatar
Hmm jag har inte stött på full dildo penetration själv eller att någon tjej har velat göra det, tror inte jag hade bangat att testa.
Rimming och fingrar har det ju blitt en del grymmt skönt
Själv är jag ju lite besatt av tjejers rumpor, och det har i 9 fall av tio verkligen uppskattats
Citera
2012-02-23, 08:03
  #4
Medlem
Jag tror att det är ganska vanligt att de vill det, tjejerna. Och varför ska man göra dem besviken?
Citera
2012-02-23, 23:44
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klockan17
Ja, hur vanligt är egentligen pegging (alltså då tjejen penetrerar en killes anus med en strap-on-dildo)?

Men jag är även nyfiken på om ni killar låter era tjejer föra in annat, ex ett finger mm.?
Vad tycker ni om det?

Jag tycker det är väldigt upphetsande att få vara där i närheten och röra. Kanske mest är tanken om att få föra i något.

Jag vet inte hur vanligt de är men jag har testat de och tycker de är så där tycker de gör ont men de är väl en vanesak de är ju samma sak för tjejer men ett finger tycker jag är grymt skönt
Citera
2016-08-29, 22:45
  #6
Medlem
lazystars avatar
Jag kan bara svara för mig själv: det är underbart.
Citera
2016-10-25, 11:38
  #7
Medlem
Alla killar älskar pegging. Det är många som inte vågar fråga, men ingen tackar nej.
Citera
2016-10-25, 13:08
  #8
Medlem
Frugan har börjat sista halvåret med att föra upp ett finger när hon suger. Första gångerna var det en ovan känsla men nu har jag lärt mig att slappna av och det blir skönare.
Hon blir även tokkåt av när hon gör det och det gör ju inte saken sämre.
Citera
2016-10-25, 13:10
  #9
Medlem
f30malmos avatar
Tror detta är något som extremt många killar vill.
Citera
2016-10-25, 19:48
  #10
Avstängd
ingenrespekts avatar
Någon kvinna som kan avara på varför dom tänder på det?
Citera
2016-10-26, 08:39
  #11
Medlem
Min fru har mens nu så det blev en avsugning i soffan igår. Efter ett tag så började hon massera pungen och sedan frågade hon om jag ville ha ett finger i rumpan. Då sa jag att jag inte kände mig fräsch eftersom jag var nybajsad. Jag frågade om hon gillar/tänder på att fingra mig och hon svarade att hon gör det för min skull och om jag gillar det så gillar hon det...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback