Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-02-22, 11:06
  #1
Medlem
Ok såhär ligger det till. Är är intresserad av att få massage av någon seriös kvinnlig massör i Sverige. Är inte intresserad av någon happy ending eller att det ska leda till sex. Vill helt enkelt bara ha en proffsig seriös massage men vara helt naken under tiden. Är detta något som svenska seriösa massagesalonger accepterar?
Någon som kan ge tips om någon bra massageform eller annan behandlingsform som gör att man får vara naken inför den som behandlar en? Har funderat på att fråga på en av dom vanliga seriösa salongerna här i stan, men har inte vågat fråga i rädsla av att bli uppfattad som någon otäcking. Jag vill ju bara vara lite naken.
Citera
2012-02-22, 11:07
  #2
Medlem
Varför vill du vara naken? Någon fetisch?
Citera
2012-02-22, 11:13
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av srAz
Varför vill du vara naken? Någon fetisch?

Ja det kan man väl säga. Pirrande känsla att en yrkesutövande kvinna ser och känner på min kropp. Men är inte ute efter varesig sex eller att ofreda eller besvära någon.
Citera
2012-02-22, 11:21
  #4
Medlem
Lycka till med din fetisch, tror dock det kan bli svårt att göra verklig.
Citera
2012-02-22, 13:38
  #5
Medlem
Ingen som har några förslag eller idéer?
Citera
2012-02-23, 10:23
  #6
Medlem
var finns du?
Citera
2012-04-17, 14:53
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 66666
var finns du?

I norr
Citera
2018-09-21, 17:28
  #8
Medlem
Jag var på thai-Massage igår och blev ombedd att vara naken. Inget planerat av mig utan gick dit istället för vanlig svensk massage pga billigare. Min tanke var nog mer om det är vanligt? Jag gillade också att vara naken, inget sexuellt men kändes som det var bra flyt i det hon gjorde. Sen hade hon handduk som skylde när hon masserade på andra ställen

Så till frågan, ni som går på thai massage, brukar ni få klä av er nakna?
Citera
2018-09-21, 17:59
  #9
Medlem
paggans avatar
På Gellert-badet i Budapest var jag näck. Dock skylde hon mitt paket med en pytteliten handduk. Hon var i 25-års åldern och skitsnygg skall tilläggas.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback