2005-02-01, 19:46
Medlem
Ayahs avatar
Nån som vet om det finns nått bättre och något snabbare block detect program än "Msn blockdetect" ???
Citera
2005-02-01, 19:47
insomnias avatar
Funkar det ens? Har scannat många ggr, för att se vem som har tagit bort mig från sin lista och har aldrig sett att någon har blockerat mig. Kanske ingen blockerar mig, kanske inte.
Citera
2005-02-01, 19:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ayah
Nån som vet om det finns nått bättre och något snabbare block detect program än "Msn blockdetect" ???

Vad kan vara snabbare än att det ta ngr sekunder...??...har du så många som blockat dig?

Jorå, jag har ca 9 - 10 pers som blockat mig.
Citera
2005-02-01, 20:06
Medlem
Ayahs avatar
min dator uppgav att msn blockdetect hadde öppnat en bakdörr i windows :S å det e ju inte så kul... dessutom måste man logga ur så fort man ska kolla om man är blockad..
Citera
2005-02-01, 21:02
Medlem
RoppTorskMMs avatar
mitt norton sa att det var ett virus och deletade skiten.
Citera
2005-02-02, 16:15
Medlem
Ayahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RoppTorskMM
mitt norton sa att det var ett virus och deletade skiten.

det var precis det som hände mig oxå och det jag undrar är om det finns nån annan möjlighet till sådanna program
Citera
2005-02-03, 15:27
Medlem
Ayahs avatar
FUnkar ej

Msn block detect funkar inte jag har prövat med hjälp av en annan msn klient och det händer ingetting som inte hände förut...
vad jag ser så är jag deletat av folk som inte ens har deletat mig och att jag inte e blockad av nån

Nån som har förslag på något annat bättre brogram än Msn BLockdetect 0.51 ???
Citera
2005-02-03, 21:19
Medlem
lite off-topic här. northix: tjejen du har som avatar brukar min kusin chatta med på msn är det någon du känner?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in