Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-02-21, 14:06
  #13
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Rubrik ändrad. //Mod
Citera
2012-02-21, 17:45
  #14
Medlem
Rigbards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elross
Vad konstig sak att ljuga om ifall de inte ens var någon annan där. Missförstå mig rätt nu, man ska aldrig ljuga om våldtäkt eller så. Det hade varit mer logiskt ifall hon varit med någon/några killar gjort någonting och sen ångrat sig, men att anmäla och sen ha varit enda personen på plats (om det nu stämmer) är bra märkligt.

Jag föreställer mig att motivet helt "enkelt" kan vara en (mycket urballad) vilja att få uppmärksamhet och medlidande. Det finns ju människor som kan tänka sig att hitta på lite vad som helst - typ säga att de har sjukdomar som de inte har eller hitta på att de har blivit utsatta för olika kränkningar och övergrepp - bara för att få uppmärksamhet. Skönt att ingen oskyldig blev utpekad i det här fallet.
Citera
2012-02-21, 17:55
  #15
Moderator
Elrosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rigbard
Jag föreställer mig att motivet helt "enkelt" kan vara en (mycket urballad) vilja att få uppmärksamhet och medlidande. Det finns ju människor som kan tänka sig att hitta på lite vad som helst - typ säga att de har sjukdomar som de inte har eller hitta på att de har blivit utsatta för olika kränkningar och övergrepp - bara för att få uppmärksamhet. Skönt att ingen oskyldig blev utpekad i det här fallet.

Man slutar aldrig att förvånas vad folk gör i denna värld. Nu vet vi inte vad som låg bakom detta och får nog inte reda på det heller. Bra att ingen blev oskyldigt anklagad eller att ingen verkar ha kommit till skada. Förhoppningsvis får tjejen hjälp eller en tillrättavisning.
Citera
2012-02-22, 17:20
  #16
Medlem
NEXUS100s avatar
Bumpar den här tråden.

Någon som bor på orten som vet vem tjejen är?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback