2012-02-21, 02:09
Medlem
ettglasvattens avatar
Jag njuter bäst av min feta lösprilla när jag är ensam hemma eller är ute med boysen.
Jag tycker själv att jag ser väldigt dum ut när ja lagt in e redig en, och inte ser det precis vackert ut heller när man ler och snuset har börjat glida ner på tänderna..

Hur gör ni snusare på släktmiddagar, bröllop tex. sitter ni och samtalar med bordsgrannen med truten full av snus?

jag skulle inte heller kunna tänka mig att gå på en arbetsinterjuv med truten full eller andra viktiga ärenden..

Har själv börjat använda portion vid dessa tillfällen, lätt att ta ut och syns knappt..

Antar att rökare också ibland har stunder då de skäms över att gå ut och röka..

Vad har ni för tankar om detta?
Citera
2012-02-21, 02:15
Medlem
LightClouds avatar
Rökningen är när jag umgås med familjen under en längre stund. T.ex. under julaftonen och liknande. Jag röker inte i deras närhet av respekt för att de avskyr det samt för att föregå med gott exempel gentemot mina mindre syskon.

Dock så snusar jag också, så är inga större problem att inte röka under en dag eller så.

Om snusen så har jag inga speciella tillfällen. Jag snusar portion vanligtvis, så det varken syns eller är speciellt omständigt att ha en prilla inne oavsett.
Citera
2012-02-21, 02:27
Medlem
Så fort jag är med någon vars åsikt om mig betyder något. Man ser ju förjävla dum ut med en snus inne, oavsett om det är portion eller bak. På samma sätt så stinker man rök om man tar en cigg. Så det är väl egentligen 100% av tiden när jag är med min släkt eftersom de inte gillar rökning.

Fast nu är det ju aldrig eftersom jag ska sluta röka, men svaret ovan är vad jag hade sagt för en månad sen.
Citera
2012-02-21, 02:38
Medlem
Försår att lössnus och cigg kan vara problematiskt i vissa situationer, men portion är väl knappast det om man nu inte har prillan ända vid framtänderna. Lägg den långt in och låt den rinna gott - problem solved!

Kanske inte svårt att lista ut på egen hand, men i alla fall.
Citera
2012-02-21, 02:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skytteslusken10
Försår att lössnus och cigg kan vara problematiskt i vissa situationer, men portion är väl knappast det om man nu inte har prillan ända vid framtänderna. Lägg den långt in och låt den rinna gott - problem solved!

Kanske inte svårt att lista ut på egen hand, men i alla fall.
Det syns ju ändå. Om man inte har världens jävla snusgrop så klart, men den enda nikotinprodukt som verkligen inte syns är ju tuggummi eller plåster.
Citera
2012-02-21, 06:33
Medlem
HilluPillus avatar
Jag skulle inte röka innan en arbetsintervju, hade heller inte snusat under en för den delen.
Citera
2012-02-21, 06:53
Medlem
Snusar jag jag alltid men brukar "baka" dom riktigt ifall jag är bland människor som jag försöker göra ett gott intryck på.
Citera
2012-02-21, 10:16
Medlem
Delicates avatar
Har alltid snus inne.
Citera
2012-02-22, 15:51
Medlem
Ko.i.kukens avatar
med släkten snusar jag ganska sällan, beroende på hur länge jag ska vara med dom.
skulle nog inte snusa under en arbetsintervju heller.
lös snusar jag bara när jag är hemma själv (familjemedlemmar borträknade).
Citera
2012-02-22, 16:17
Medlem
Radikalatoms avatar
Släkten skiter jag i!:P Dels för så många inom släkten faktiskt använder tobak, men också för att jag blir förbannad när folk leker moralkärring och ska berätta för än hur skadligt allt är! Dock brukar jag inte sitta och vifta med snusdosan framför svärföräldrarna, då framför allt av respekt

Dock tycker jag det överlag finns få tillfällen man inte ska njuta av en fet snus!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in