Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2018-11-04, 17:14
  #73
Moderator
Mclarengbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DragonOnWall8
Varför är det så viktigt att göra Eric så mega super töntig, på en annars redan rätt så svag show..
Det blir så löjligt att det gör ont, man blir tvungen att stänga av.
S.10 - E.04


Serien var ok-bra de första 8 säsongerna typ. Nu går serien på ångorna. Hoppas att detta är den sista säsongen för jag tycker att det börjar andas desperation minst sagt över "ploten". Jakten på "mullvaden", internutredning mot Deeks, internutredning mot Callen osv. Njaeee, utvecklingen av handlingen och karaktärerna kanske inte är den starkaste just nu.
Citera
2019-11-20, 22:07
  #74
Medlem
Någon som såg sista avsnitten av säsong 10 där Harmon Rabb och Sarah Mckenzie från J.A.G gjorde ett gästspel?

Har för mig att även Bud från J.A.G var med i en tidigare säsong om jag inte blandar ihop med Navy CIS.
Citera
2019-11-20, 23:33
  #75
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olah27
Någon som såg sista avsnitten av säsong 10 där Harmon Rabb och Sarah Mckenzie från J.A.G gjorde ett gästspel?

Har för mig att även Bud från J.A.G var med i en tidigare säsong om jag inte blandar ihop med Navy CIS.
https://www.imdb.com/name/nm0479779/
Citera
2020-04-20, 16:51
  #76
Medlem
gato12s avatar
Favoritskurk?

Kan det vara nån annan än Kirkin...?

https://www.google.com/search?rlz=1C...w=1366&bih=657
Citera
2021-05-24, 23:49
  #77
Medlem
BIB3ls avatar
Jag sitter med NCIS LA på i bakgrunden nu. Har ni tänkt på att gubbsen ”kortspringer” (nyuppfunnet ord)? När skådisarna ska springa, så är det som att det krävs väldigt många steg (korta) för att ta sig fram.
Citera
2021-09-08, 10:17
  #78
Medlem
Mogaku-sans avatar
Jag tycker att den här serien borde få lite nya avsnitt på TV6. Vet inte hur länge som de visat om där Miguel Ferrer fortfarande är med som Owen Granger. Nu visar de dessutom dubbelavsnitt på TV6 kl 18-20.00 på vardagar.
Citera
2021-09-08, 14:49
  #79
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Tycker den här serien är det sämsta jävla skit jag sett. Tycker dock att vanliga NCIS är bättre.
Citera
2021-09-08, 15:51
  #80
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogaku-san
Jag tycker att den här serien borde få lite nya avsnitt på TV6. Vet inte hur länge som de visat om där Miguel Ferrer fortfarande är med som Owen Granger. Nu visar de dessutom dubbelavsnitt på TV6 kl 18-20.00 på vardagar.
Ja, just nu visar dom avsnitt som är 8 år gamla ifrån S05.
Serien är nu uppe på S12, som tog slut i Maj 2021.
__________________
Senast redigerad av DragonOnWall8 2021-09-08 kl. 15:55.
Citera
2021-09-08, 15:54
  #81
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Säsong 13 börjar Oktober 10 2021.
Citera
2022-03-05, 05:53
  #82
Medlem
Faderneslandet.s avatar
Alla säsonger var grymma tills Mosley kom, då tog den en liten stup ner, ännu sämre när den där muslimska flickan och Roundtree kom. Sedan s11 har de har lite sämre. Eric lämnar? LOL. Tur att the original 4( alltid sett Deeks som en del av originalet även fast han först dök upp i s2) lyfter hela laget.

Skönt inslag med Kessler dock. Han hade alltså skit på Trump? Kommer han dyka fram vid säsongsavslutningen nu eller? Vad kommer han göra? Han dör väl naturligtvis men får han med sig någon på vägen? Snälla döda muslimen(kommer inte ihåg hennes namn). Vi vill inte ha henne kvar. Gärna roundtree med. Har inget emot honom direkt, men känns inte som en NCIS typ. Tillbaks till FBI med dig. Han känns som en flicka typ.


Förr levde man in i filmen, nu känns det typ som att de är en youtube video. Alltså att de vet att det inte är på riktigt, typ? Ni fattar vad jag menar? De lever inte in i filmen. Känns som ett dåligt upplägg efter s10.

Alla bad guys är ju skit nu också.

Kirkin var en superskurk och arms dealer med många vakter med honom hela tiden vid typ s4 tills nu. Nu går han utan vakter och någonting alls. Har lagt av, fast inte alls. Hänger med lowlifes… tills han dog.

Nu börjar callens förflutna komma in igen. Han träffade hans farsa för första gången s8. Vi vet fortfarande inte vem han är, fast det bryr jag mig inte om direkt. Det är en fin touch och en mystik som har varit med oss sedan s1.

Kensi var mycket, mycket snyggare vid s3,4,5 fram tills typ s10. Åren som inte har behandlat henne väl?

Deeks nu en NCIS agent. Låter bra, borde gjort det vid s2 när han fick erbjudandet av Hetty.

Var är Hetty? Varför är hon aldrig där längre?

Inget emot Admiral, men han känns väl sentimental och känslig nuförtiden.

Tycker ni inte att deras bad guys nuförtiden är typ pajasar?



Vad tycker ni? Håller ni med?
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback