Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-02-20, 20:56
  #1
Medlem
Ja, jag fick ju lägga ner förra kurrapport pga privata skäl, planen var väl att vänta ett tag till men behöver verkligen rapportfan nu.

On just nu: 600mg susta ew NPP 400mg ew. Tillfällig cruise tills ekonomin löst sig.

Deffar atm, börjar ta sig lite men förjävla svårt att ha nån motivation överhuvudtaget med ett kolik barn hemma och allt annat skit runtomkring. Ändrar denna post vartefter, orkar inte skriva mer just nu.
2012-02-20, 20:58
  #2
Avstängd
B.S.Fs avatar
600mg susta som cruise, bra cruise. Vad blir det för prepp sen när ekonomin är bättre?
2012-02-20, 20:59
  #3
Medlem
Satans jävla unge, försökt natta han nu 15gånger i rad men han vaknar vartefter när det gått 5min. Försöker hålla humöret uppe för att barn ska känna av sånt men fyfan, börjar närma mig en depression känner jag. Därför jag börja med rapporten nu.

Ännu sjukare att jag tappade nyckeln till värdeskåpet idag på gymmet, nån horade norpade åt sig den. Dom skulle hålla utkik på gymmet men mitt fucking kort ligger däri och kunde inte köpa sonens kolik medecin till honom, så nu skriker han på för fulla muggar.

Inte skött kosten för fem öre idag, eller i helgen, fan man får ju ångest för det med.

Och sen det här med ekonomin. Ska bli ett jävla under om man överlever det här. Dyrt o köpa nya dörrar vartefter man slår hål i dom.


Skit dag!
2012-02-20, 21:03
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B.S.F
600mg susta som cruise, bra cruise. Vad blir det för prepp sen när ekonomin är bättre?

Då ska det experimenteras på allvar. Funderar på Tren, insulin, hgh, uppa susta dosen till grammet, förmodligen samma med nandrolonen. Sen har jag inte tänkt mer, kanske EQ.

Sen kanske jag ska pröva mig på en eller några orala blasts, beror på vad levern säger.
2012-02-20, 21:20
  #5
Avstängd
B.S.Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byggarproffsen
Då ska det experimenteras på allvar. Funderar på Tren, insulin, hgh, uppa susta dosen till grammet, förmodligen samma med nandrolonen. Sen har jag inte tänkt mer, kanske EQ.

Sen kanske jag ska pröva mig på en eller några orala blasts, beror på vad levern säger.

Detta låter jäkligt intressant!

När förväntar du dig att du kan köra igång?
2012-02-20, 21:22
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B.S.F
Detta låter jäkligt intressant!

När förväntar du dig att du kan köra igång?

Egentligen, om allt går som det ska med, så ska jag ha råd o börja i mars. Men för att undvika att det här skitet händer igen så börjar jag nog nångång april, juni. Osäkert ännu, har inte självdisciplin att vänta men ekonomin låter mig inte kötta.
2012-02-20, 21:27
  #7
Medlem
WhiskeyGinWines avatar
Lycka till nu!
Kanske vore en bra idé att släppa lite på tyglarna kring träning och kost om du känner att du behöver lägga mycket tid på ditt barn. Det är inte kul att gå runt och må dåligt över saker man inte kan styra över.

Kommer följas!
2012-02-20, 21:32
  #8
Avstängd
B.S.Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byggarproffsen
Egentligen, om allt går som det ska med, så ska jag ha råd o börja i mars. Men för att undvika att det här skitet händer igen så börjar jag nog nångång april, juni. Osäkert ännu, har inte självdisciplin att vänta men ekonomin låter mig inte kötta.

Okej, tråkigt att höra att ekonomin saktar ner dina planer.

Förresten, har du några tävlingsplaner eller vad är ditt mål?
2012-02-20, 22:05
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyGinWine
Lycka till nu!
Kanske vore en bra idé att släppa lite på tyglarna kring träning och kost om du känner att du behöver lägga mycket tid på ditt barn. Det är inte kul att gå runt och må dåligt över saker man inte kan styra över.

Kommer följas!

Jo, det vore väl bäst egentligen, men släpper jag tyglarna så börjar ångesten på en gång. Kan liksom inte slappna av om jag inte skött kosten rätt på en dag.. Men det blir bättre förhoppningsvis snart.

Uppskattas!

Citat:
Ursprungligen postat av B.S.F
Okej, tråkigt att höra att ekonomin saktar ner dina planer.

Förresten, har du några tävlingsplaner eller vad är ditt mål?

Ja.. kanske blir en tävling redan iår, utan att gå in på detaljer. Beror lite på, om formen fortsätter att bli bättre ända fram tills vinter så är det dags.

Dock så ska jag isf tävla med en av mina bästa vänner, och den killen har riktiga Mr.O gener. Aldrig träffat på någon som har så lätt för att lägga på sig kvalitetsmuskler och med muskelfästen på precis rätta ställena.

Måste kura på som ett djur om jag ska vinna ifall det blir aktuellt att vi tävlar ihop. Men mitt mål är att tävla, oavsett om det blir iår eller nästa
2012-02-20, 22:08
  #10
Medlem
Jehoiachims avatar
Härligt, detta vill jag följa ;-)
Märke på gearen?



Lycka till!
2012-02-20, 22:09
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jehoiachim
Härligt, detta vill jag följa ;-)
Märke på sustan?



Lycka till!

Tm pharma på både sustan och NPP
2012-02-20, 22:23
  #12
Medlem
Kan lika gärnet skriva ut Ben och axelpasset från idag.

- Benpress: 40x10, 80x10, 120x10, 160x10, 200x10, 240x10, 280x10, 320x8, 360x4
- Lårcurls: 25kg x25, x25, x25
- Hamstrings: Minns inte vikten tamefan, dock x12, x12, x15
- Gå övningen där man har stången bakom nacken och tar djupa kliv, minns inte dess namn:
40kg stång: 10 steg med båda benen, 50kg stång: 10 steg med båda benen. 60kg stång, 5steg med båda benen, sen höll jag på att ramla :/ Gjorde alltså denna övning under "vilan" mellan dom andra övningarna.
- Körde även vader men kollade inte vikterna, dropsettade varje set.

Sist men inte minst benböjj, redigt jävla slut. 80kg x10, 100kg x10, 120x8 Här slängde jag iväg stången och la en pizza i närmaste papperskorg.

- Axelpress: 35kgs hantlar x10, x8, x4
- Sidolyft: 16kg hantlar x9, x8 sista setet var ett dropset: 16kg, 15kg, 12,5kg, 10kg, 8kg, 7,5kgs hantlar. 3 st med varje.
- Framåtlyft: 22,5kgs hantlar x8, x8, x6

- Shrugs: 64,5kgs hantlar x10, x10, x10, 45kgs hantlar x20, x12, x6

Vilan brukar ligga på 45s imellan, på basövningar vilar jag 1min.

Har ett jävla tryck i musklerna när jag kör och har tittat fram massor med nya ådror på axlar/traps/hals/huvud/armar/bröst/ben. Borde vara nöjd men man känner sig sketen efter att tagit hand om ungen så mycket. Dock en nackdel att jag har ett jävla tryck i huvudet också under&efter träning, får huvudvärk på en gång. Förmodar att det beror på högt bt.

Förhoppningsvis kickar npp snart också, skickat i det 2 gånger nu, snart så!
__________________
Senast redigerad av Byggarproffsen 2012-02-20 kl. 22:31.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback