Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-02-19, 16:59
  #1
Medlem
Huffpuffens avatar
Hej!

Köpte nyligen BF3 på cdon.se och använde mig av deras installationsprogram. Vid 74% kraschade programmet och nu ser jag att C-partitionen är näst intill full, vilket den inte var innan. Problemet är att jag inte kan lokalisera installationsfilerna som hann installeras. Vill alltså ta bort dem och sedan kunna installera det via Origins-klienten istället.

Hur går jag tillväga? Har sökt på datorn men hittar ingenting vettigt. Finns ju tempkataloger i Windowsmappen men där hittar jag inte särskilt mycket.
Citera
2012-02-19, 17:06
  #2
Medlem
Anon3256s avatar
start > kör > %temp% > Radera
Citera
2012-02-19, 17:07
  #3
Medlem
Huffpuffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anon3256
start > kör > %temp% > Radera

Ah, tackar! Det var så man fann den.
Citera
2012-02-19, 17:15
  #4
Medlem
Anon3256s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huffpuffen
Ah, tackar! Det var så man fann den.

fått bort allt nu då?
Citera
2012-02-19, 17:18
  #5
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Det kan även finnas skräpfiler som inte kan tas bort med Windows egna verktyg. Däremot så kan man låsa upp processen med hjälp av te.x Unlocker. Därefter kan filen tas bort.

Som ett tips.
Citera
2012-02-20, 01:30
  #6
Medlem
Huffpuffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anon3256
fått bort allt nu då?

Yes box, hittade mappen jag hade sett tidigare under installationen. Hade glömt bort namnet på den, men den fanns där och skiten försvann. Kanon!


Citat:
Ursprungligen postat av CyrusGNetWork
Det kan även finnas skräpfiler som inte kan tas bort med Windows egna verktyg. Däremot så kan man låsa upp processen med hjälp av te.x Unlocker. Därefter kan filen tas bort.

Som ett tips.

Märkte det. Orkade dock inte göra någonting åt det då de knappt tog upp någon plats och dessutom tillhörde UltraMon som jag använder mig utav. Kände att det lika gärna kunde få ligga kvar, hehe.
Citera
2012-02-20, 01:41
  #7
Medlem
Anon3256s avatar

Bra!
Citera
2012-02-20, 01:53
  #8
Medlem
qrizzes avatar
Finns lite filer lite här och var som är tillfälliga. Oftast brukar programmet CCleaner fixa biffen.

Har du problem med installationsfiler så kan du alltid köra Windows Installer CleanUp Utility och leta upp installationspaketet.

Skulle du fortfarande ha problem så skulle jag kontakta CDON och se ifall du kan få pengarna tillbaka och kanske köpa det i butik.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback