Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2012-02-24, 04:08
  #61
Medlem
Jag undrar varför ni inte låste dörren när ni gick och la er?

Det här samhället är ju helt galet och risken är stor att det stövlar in vem som helst genom en olåst dörr...
Citera
2012-02-26, 04:08
  #62
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Izkariot
Jag tror att han typ vaknat efter han däckat och inte riktigt förstått vad/var han var.. oavsett så är det såhär i efterhand sjukt komiskt och jag kan inte sluta skratta åt pojken.

Anledningen till att polisen kom var ju att han brottades med sin flickvän, annars hade han gärna fått gå bananas i trappen bäst han ville, inte mig emot så länge han inte var i min lägenhet.


Jag tror att du är något på spåren här, och jag såg att ett par fler har lobbat åt det här hållet.

Jag är något av en expertkommentator i det här området, och såg den här tråden för nån kväll sen, men klickade inte in i brist av tid.
Senare samma kväll, slog det mig att det skulle kunna ha varit jag. Dock har jag inte gått in å kollat vad det handlar om(för att tex kunna utesluta mig själv) utan har istället ångestat lite över att det förmodligen var jag, för att straffa mig själv i vilket fall.

Nu när jag väl kikade in så startade det inte lovande, datumet stämde bra, dock blev jag ju ganska lättad direkt då det visade det sig att det var flickvänner (im in the clear(obv)) inblandade.

Jag har nämligen, tyvärr, en historia av att göra sådana här grejer. Jag blir i allra högsta grad berusad, men är fortfarande i allra högsta grad civiliserad, tills dess att jag går å lägger mig.
När jag väl sen däckar, har det igenom historien hänt(minst fyra dokumenterade ggr), att jag "vaknar" går runt som en zombie och går på toaletten. Bara det att så länge jag inte sover hemma i min egen säng, så är toaletten olyckligtvis någon annanstans rent blind-geografiskt.

Oftast när sånt här har inträffat har jag varit ovanligt stressad över livet, av en eller annan anledning.

Och just den här kvällen hade jag blivit varse om en rejäl life-setback, som jag medicinerade med sprit, och sov sen hos en kompis. Jag gick till sängs i kallingar, och vaknade med bar underkropp och med ytterjackan på, varför jag var rädd att jag möjligen var boven i det här dramat.

Överlycklig över att jag inte är det.

(Och innan ni börjar spekulera, nej, jag är inte Peter från Big Brother.)
Citera
2012-02-26, 22:53
  #63
Avstängd
Wallenstams avatar
Påminner ju väldigt mycket om http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14434628.ab
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback