Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-02-19, 13:32
  #1
Medlem
Izkariots avatar
Kände att jag måste skriva av mig detta då det är det sjukast som hänt på länge.
http://www.alingsastidning.se/katego...=ALINGS%C3%85S

Vaknar runt halv sju utav att hunden skäller helt hysteriskt, jag tror naturligtvis att hon skadat sig eller att någon är och rycker i dörren men icke. Där står en herre alldeles näck och håller sig i kuken och viftar med den andra armen samt svamlar om något oförståeligt.

Jag blir naturligtvis rejält chockad detta var inte vad jag räknat med.

Jag blir förbannad och slänger ur mig: "Vad i helvete gör du här!",

Varpå mannen svarar "Jag skall pissa på golvet!" (Här klarar jag knappt att hålla mig för skratt då det är underbar komik i det hela)

Jag svarar: "Men inte hemma hos mig fattar du väl"

Han svarar: "Nej det förstås".

Här slutar samtalet och jag Bokstavligen slänger ut honom. knallar sedan in i sovrummet och dividerar med flickvännen om vi skall ringa polisen. men bestämmer oss för att inte göra det, Det tog vi tillbaka ganska omgående då den nakna herren bestämmer sig för att ta en pissepaus i trappuppgången och sedan springer runt i sitt eget piss och rycker i andra grannars dörrar och allmänt lever djävul. (Här bestämmer vi oss för att ringa polisen.)


Hans flickvän störtar ut ur lägenheten bredvid mig och försöker få han att lugna ner sig, det besväret kunde hon besparat sig då han endast ville brottas och kalla henne för Emil. Efter mycket om och men får hon dock honom med sig in i lägenheten och dom får på sig kläder och börjar vandra ifrån området. Dock tar det polisen cirka 7 minuter att hitta dom så även det var förgäves.


Jag tänkte att vi kan försöka komma fram till vem denna herren var,
Och sen tänkte jag vi kunde diskutera vad person lär ha tagit för att lyckas med detta.
__________________
Senast redigerad av Izkariot 2012-02-19 kl. 14:12. Anledning: Missledande rubrik
Citera
2012-02-19, 13:35
  #2
Medlem
lambents avatar
om flickvännen nu störtat ut ur lägenheten intill är det väl bara för dig att gå och fråga henne?
Citera
2012-02-19, 13:39
  #3
Medlem
Izkariots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lambent
om flickvännen nu störtat ut ur lägenheten intill är det väl bara för dig att gå och fråga henne?

Dessa två var alltså ett par på besök hos dom nyinflyttade i lägenheten bredvid,
som uppenbarligen hade annat än en hederlig spritfest igårkväll.

Med andra ord flickvännen är inte kvar.
Citera
2012-02-19, 13:43
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Izkariot
Dessa två var alltså ett par på besök hos dom nyinflyttade i lägenheten bredvid,
som uppenbarligen hade annat än en hederlig spritfest igårkväll.

Med andra ord flickvännen är inte kvar.

Men du får väl fråga grannen då? Men de kanske är sådana att de bjuder hem folk de inte känner på spritfester?

Sjukt beteende hursomhelst. Själv hade jag nog klubbat ner honom eftersom jag har mina golfklubbor i hallen :-)
Citera
2012-02-19, 13:45
  #5
Medlem
Danro80s avatar
Jag är mycket nyfiken på varför ni inte låser dörren till lägenheten när ni går och lägger er!?
Citera
2012-02-19, 13:50
  #6
Medlem
Izkariots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wellwellwell
Men du får väl fråga grannen då? Men de kanske är sådana att de bjuder hem folk de inte känner på spritfester?

Sjukt beteende hursomhelst. Själv hade jag nog klubbat ner honom eftersom jag har mina golfklubbor i hallen :-)

Ja jag vart väl så chockad att jag inte riktigt hann bli aggressiv innan han väl var ute ur lägenheten

Citat:
Ursprungligen postat av Danro80
Jag är mycket nyfiken på varför ni inte låser dörren till lägenheten när ni går och lägger er!?

My bad.. glömde låsa efter jag var ute med hunden sista gången.

det har jag redan fått fan för av min sambo så det kan vi lämna utanför diskussionen


Edit: Stavfel
__________________
Senast redigerad av Izkariot 2012-02-19 kl. 13:56.
Citera
2012-02-19, 13:51
  #7
Medlem
stilltons avatar
gissar på delirium tremens...
Citera
2012-02-19, 14:11
  #8
Medlem
Izkariots avatar
Kom på att jag lär få veta vem det var tids nog då polisen tog mina uppgifter.

Oavsett så är det intressant vad som får en människa att göra såhär. totalt hjärnsläpp + lite benzo och alkohol eller vad.
Citera
2012-02-19, 14:18
  #9
Medlem
Gift44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Izkariot
Kom på att jag lär få veta vem det var tids nog då polisen tog mina uppgifter.

Oavsett så är det intressant vad som får en människa att göra såhär. totalt hjärnsläpp + lite benzo och alkohol eller vad.
Jag kan säga att jag varit med om liknande reaktioner hos folk som haft diabetes och inte skött sig. Ett par lika bisarra situationer som ts råkat ut för.
Citera
2012-02-19, 14:28
  #10
Medlem
Izkariots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gift44
Jag kan säga att jag varit med om liknande reaktioner hos folk som haft diabetes och inte skött sig. Ett par lika bisarra situationer som ts råkat ut för.

Möjligt dock står det i tidningen att han även är misstänkt för narkotikabrott. men å andra sidan kan han väl ha vart diabetiker även fast han knarka lite..
Citera
2012-02-19, 15:30
  #11
Medlem
JesusLovesUs avatar
Vilken härlig människa! Dock ingen jag skulle orka umgås med men kul att det finns människor på den här jorden som skiter i normer och gör precis som man vill. Av det jag förstått av det du skrivit låter det som en ganska snäll blottare. Han pissade ju antagligen inte på ditt golv för att du skrattade åt honom. (Vilket förmodligen var tanken, ett väldigt rubbat skämt)
Citera
2012-02-19, 15:33
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gift44
Jag kan säga att jag varit med om liknande reaktioner hos folk som haft diabetes och inte skött sig. Ett par lika bisarra situationer som ts råkat ut för.

Ifall du varit med om lika bisarra situationer har jag mycket svårt att tro att det är just diabetesen som är orsaken, snarare något han/hon gått på.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback