Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-02-19, 13:20
  #1
Medlem
Funderar på att köpa F1 2011 till PS3an, och har googlat runt men inte hittat nån relevant info någonstans... någon här inne kanske har spelet och kan svara på min fråga:

Finns det, som i riktiga F1 cirkusen, kval i spelet? Dvs de tre kvalomgångarna q1(20min), q2(15min) och q3(10min), där de långsammaste bilarna slås ut tills det bara är 10 kvar som gör upp om pole?

lite detta som avgör ifall jag ska köpa det eller inte, vill ha lite realistisk spelkänsla
Citera
2012-08-01, 00:21
  #2
Medlem
Hello!! Nä.. det finns bara ett kval på 15 min.. dvs Q3 då allt gäller.. D ock så släpps ju 2012 snart och jag vet inte hur det är i det spelet med kvalet lolol
Citera
2012-08-01, 17:48
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knellsky
Hello!! Nä.. det finns bara ett kval på 15 min.. dvs Q3 då allt gäller.. D ock så släpps ju 2012 snart och jag vet inte hur det är i det spelet med kvalet lolol

Hade helt glömt bort denna tråd Nåja, efter att ha sökt runt ett tag och inskaffat spelet så kan jag besvara min egna fråga, det finns q1, q2 och q3! Man ställer bara in att tävligen ska vara en Long Race Weekend så får man köra alla träningar och kvalpass
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback