Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-02-18, 12:35
  #1
Medlem
RickyBlazes avatar
Hej! Min flickvän (eller mitt ex) sov över hos mig igår och imorse ville hon prata seriöst, hon berättade att hon inte ville ha det som vi har det just nu pga att senaste veckorna har vi stört oss på varandra, vi små tjafsar över saker som är helt onödigt att ens lägga ner tid på. Vi firade min 20 års dag förra helgen på restaurang och vi prata knappt om något då, var mest tysta bara. Så imorse vaknade jag av att hon grät runt 7 tiden och jag blev först rädd men förstos att vi skulle ha det där snacket. Hon tycker att vi har glidit ifrån varandra och att vi inte har lika roligt tillsammans men när vi är med mina kompisar och hennes ser vi ut att vara lyckliga. Hon ville vara vänner just nu för hon vill ta reda på vad hon verkligen vill. Hon vill försöka hitta sig själv igen för hon var mycket gladare i början och nu på senaste har hon varit irriterad på allt och det märks verkligen. Hon vill att jag fortfarande ska prata med henne för jag har varit allt för henne, hon skulle inte klara av att inte prata med mig alls det skulle jag heller inte klara av. Hon är den stressigaste personen jag träffat, hon har så mycket i skolan och tränar varje dag så hon hinner knappt tid med allt det gör henne ännu ledsnare när hon vill men oftast inte kan träffas. Jag själv älskar henne verkligen och ville inte det här men man kan inte tvinga en tjej att vara tillsammans med någon om man inte själv mår bra . Vi bestämde oss för att inte prata mer idag hon skulle höra av sig imorgon eller någon dag, nog bäst om vi är ifrån varandra och inte pratar med varandra och känner hur vi verkligen vill. Tror nog det är fler här på FB som känner igen det här och vill bara veta vad ni gjorde och vad ni tycker att jag ska göra? Ska jag försöka låta henne vara några dagar och umgås med mina polare istället för att ligga hemma för det har jag gjort några timmar och känner mig bara förbannad på mig själv just nu. Så kom gärna med svar om ni har något bra att säga om relationer osv. Bjuder på stavfel
__________________
Senast redigerad av RickyBlaze 2012-02-18 kl. 12:45.
Citera
2012-02-18, 12:48
  #2
Medlem
SiSeniors avatar
Helt rätt att umgås med polarna några dagar och tänka på annat. Låt henne ta kontakt med dig när hon känner sig redo. Du tjänar ingenting på att sitta hemma och tycka synd om dig själv. Prata av dig med polarna om du känner att du måste snacka.
Citera
2012-02-18, 12:50
  #3
Medlem
ProfessorAs avatar
Gick igenom exakt samma sak strax innan nyår. Jag älskar tjejen men hon är osäker på vad hon vill så i har varit ifrån varandra sedan dess, pratat lite på sms och träffades igår för att prata utan att komma fram till något riktigt mer än att ta en dag i taget och se hur vi känner (jag vet hur jag känner men inte hon).

Det jag kan råda dig till är att umgås med dina vänner sitter du ensam blir du bara deprimerad och tänker på henne hela tiden. Det suger hårt i början men man vänjer sig. Hoppas ni hittar tillbaka till varandra.
Citera
2012-02-18, 12:54
  #4
Medlem
RickyBlazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Helt rätt att umgås med polarna några dagar och tänka på annat. Låt henne ta kontakt med dig när hon känner sig redo. Du tjänar ingenting på att sitta hemma och tycka synd om dig själv. Prata av dig med polarna om du känner att du måste snacka.

Precis, av dom polarna jag umgås med så har alla flickvänner så dom känner igen det så det är lätt att prata med dom. Gymmar också med några av dom vilket får mig att tänka på annat. Hon tyckte jag skulle fortsätta gymma för hon har märkt på mig att jag känner mig mycket gladare och orkar mer nu, har gått ner många kg vilket var ett av mina nyårslöften. Vi skaffade gymkort tillsammans och hon vill att vi ska träna tillsammans om vi beslutar oss för att bara vara vänner.
Citera
2012-02-18, 12:56
  #5
Medlem
RickyBlazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProfessorA
Gick igenom exakt samma sak strax innan nyår. Jag älskar tjejen men hon är osäker på vad hon vill så i har varit ifrån varandra sedan dess, pratat lite på sms och träffades igår för att prata utan att komma fram till något riktigt mer än att ta en dag i taget och se hur vi känner (jag vet hur jag känner men inte hon).

Det jag kan råda dig till är att umgås med dina vänner sitter du ensam blir du bara deprimerad och tänker på henne hela tiden. Det suger hårt i början men man vänjer sig. Hoppas ni hittar tillbaka till varandra.

Tack mannen hoppas ni också hittar tillbaka, kriga på.
Citera
2012-02-18, 13:21
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RickyBlaze
Precis, av dom polarna jag umgås med så har alla flickvänner så dom känner igen det så det är lätt att prata med dom. Gymmar också med några av dom vilket får mig att tänka på annat. Hon tyckte jag skulle fortsätta gymma för hon har märkt på mig att jag känner mig mycket gladare och orkar mer nu, har gått ner många kg vilket var ett av mina nyårslöften. Vi skaffade gymkort tillsammans och hon vill att vi ska träna tillsammans om vi beslutar oss för att bara vara vänner.


nej nej nej


Om ni ska bryta så ska ni göra det med ett "clean cut" inget jävla daltande efteråt!
Citera
2012-02-18, 14:18
  #7
Medlem
RickyBlazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larss00n80
nej nej nej


Om ni ska bryta så ska ni göra det med ett "clean cut" inget jävla daltande efteråt!

Okej, kommer bli svårt när jag vill vara hennes vän eftersom hon varit en sån stor del av mitt liv i snart 2 år.
Citera
2012-02-18, 16:17
  #8
Medlem
SWsGentlemannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larss00n80
nej nej nej


Om ni ska bryta så ska ni göra det med ett "clean cut" inget jävla daltande efteråt!


Kan inte säga detta bättre.
Att larva sig som polare och låtsas umgås "normalt" är som att pilla på en sårskorpa hela tiden.
DU läker inte, du tror hela tiden innerst inne att det skall bli bra och något "magiskt" skall hända.

Nya lägen kräver nya tag och nya kvinnor.

Mvh
Roger(Moore)
Citera
2012-02-18, 16:23
  #9
Medlem
Skaffa ett nytt fnask som du kan ha hemma?
__________________
Senast redigerad av Olepeter 2012-02-18 kl. 16:37.
Citera
2012-02-19, 22:57
  #10
Medlem
Kristallkungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Skaffa ett nytt fnask som du kan ha hemma?
Bra osäker du måste vara.
Citera
2012-02-20, 06:03
  #11
Medlem
Vänner efter att det tagit slut?
Vad är det för skit?

Reboot!

Kör något antivirusprogram för att få bort henne ur systemet.
Citera
2012-02-20, 17:41
  #12
Medlem
RickyBlazes avatar
Tänkte uppdatera lite, Har nu inte pratat med henne sen i lördags och har umgåts med polarna hela dagarna så det känns lättare hör mig. Men hon har hört av sig nu idag och jag vet inte om jag ska svara eller inte?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback