Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Resultat: Jag har egentligen inget vettigt att tillföra, men vill ändå säga att detta är...
Bluff
67,69%
951 röster
Obluff
32,31%
454 röster
2012-05-06, 22:23
  #757
Medlem
låter rimligt. Borde vara K-skoga sjukhus då..
Citera
2012-05-09, 10:37
  #758
Medlem
Quarrels avatar
Aftonbladet: Nya bilderna – så levde snömannen
Citat:
Enligt uppgifter till Aftonbladet är 44-åringen kvar på Norrlands universitetssjukhus i Umeå.
– Vi har tillsammans med mannen fört en diskussion och kommit fram till att vi inte lämnar ut fler uppgifter om honom. Han är ju en patient bland alla och vill han ha sekretess på sina uppgifter så får han det, säger Ulf Segerberg, chefsläkare på universitetssjukhuset.
Citera
2012-05-09, 16:26
  #759
Medlem
rejdars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Aftonbladet: Nya bilderna – så levde snömannen
På bilderna ser man den krossade sidorutan
Citera
2012-05-09, 20:36
  #760
Medlem
Dark_drivers avatar
någon som har Aftonbladet plus som kan lägga ut den låsta delen av artikeln?
Citera
2012-05-09, 23:03
  #761
Medlem
Softis...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rejdar
På bilderna ser man den krossade sidorutan
Man ser även bilen utan ett lager av snö på sig. Jag hade förväntat mig att det skulle vara större skador på bilen efter skoterattacken (den kvällstidningsrubriken bjuder jag på ), men när jag ser bilden så verkar inte bilen ha några skador (förutom sidorutan då).

http://gfx.aftonbladet-cdn.se/image/...FT+BILEN20.JPG

Finns det någon vänlig själ, som bor i närheten, som kan ta sig till bilen och sätta dit en provisorisk sidoruta? Det känns som att det är lite trist att bilen ska förstöras mer än nödvändigt, under den tid ägaren ligger på sjukhus.
__________________
Senast redigerad av Softis... 2012-05-09 kl. 23:24.
Citera
2012-05-09, 23:16
  #762
Medlem
Har AB publicerat dagboken? Såg löpsedeln på väg till möte - glömde att köpa tidningen när jag fick skjuts hem.
Citera
2012-05-11, 00:15
  #763
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rejdar
På bilderna ser man den krossade sidorutan
Inser nu varför jag inte såg någon skadad ruta – jag tog mig inte tid att gå runt och titta på bilens högra sida.

Citat:
Ursprungligen postat av Softis...
Finns det någon vänlig själ, som bor i närheten, som kan ta sig till bilen och sätta dit en provisorisk sidoruta? Det känns som att det är lite trist att bilen ska förstöras mer än nödvändigt, under den tid ägaren ligger på sjukhus.
Befann mig bara på besök i trakterna, annars hade jag kunnat göra det. Vi får hoppas någon annan hörsammar uppmaningen...
Citera
2012-05-13, 15:16
  #764
Avstängd
PUTAMADs avatar
"måste vara segt.."...
Haha vafan..

Jag hade tyckt det var soft att komma bort ett tag, bara man haft en liten tv + iphone typ..
Så varför inte..
Citera
2012-06-04, 00:49
  #765
Medlem
Peppiss avatar
Något nytt om snömannen??
Citera
2012-06-30, 09:49
  #766
Medlem
Lite bump...
Intervju med hans bror..
http://www.vk.se/656057/snomannens-b...lusiv-intervju

Ska se om jag får tag på hela intervjuen...
Citera
2012-06-30, 16:50
  #767
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pillituten
Lite bump...
Intervju med hans bror..
http://www.vk.se/656057/snomannens-b...lusiv-intervju

Ska se om jag får tag på hela intervjuen...
Mmm, brorsan ser lite härjad ut... Är det några röjiga typer det här?
Citera
2012-06-30, 20:35
  #768
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Femrik
Mmm, brorsan ser lite härjad ut... Är det några röjiga typer det här?

Inte en susning om röjigheten. Drar mig till minnes ur tråden där jag tror att det stod om något som hade hänt för många år sedan. Vill minnas att det handlade om Våldtäkt/övergrepp/pedofili.... eller någe.... (nåja... mindre hedervärt var det i allafall... orkar inte söka i tråden...) och "snömannen" tog avstånd från både sin bror och sin far.

Citerar lite ur artikeln:
"till en dag då allt abrupt tog ett oförklarligt slut."
"En dag hämtade han mig inte till jobbet som han alltid brukade göra, säger Kid."

Om man ska tro fb så är väl det där att betrakta som dagen skitsnack.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback