Hehe, därför så praktisk med snöskoter. Man kan ta med en massa bra å ha grejjor. Sen kommer qvinnfolket på skidor när snöskotrarna tystnat, elden är igång och pimpelhålen borrade.
Ska vi längre turer så får dock skidorna stå kvar hemma, muurikkan hade du ju hittat. Sen har jag ju ett
mackjärn som jag gillar. Att halstra eller rilla lite korv som man sen pillar in i den med ost och franska + ketchup är inte alls dumt. Den är lite djupare än min elektriska smörgåsgrill hemma så då kan man leka lite mer. Tex har jag provat att steka ägg som jag sen stoppat in i mackan osv. Det skulle gå mindre bra i den variant jag har hemma eftersom den har lånat designen från ett våffeljärn eller nåt i jämförelse. Den går ju att använda på en platta hemma men då rekommenderar jag nästan aluminiumfolie över plattan för det kommer ut lite smör/ost varje gång när den är klar mackan.
Den så att säga kokar över, men nån skyddspåse följde inte med mitt järn för en 30 år sen... Så produkten utvecklas ju, tja litegrann i alla fall.