Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-02-17, 10:28
  #1
Medlem
Skywalker88s avatar
Hej hej, är inte ute på krogar och sånt mycket men förra veckan var det ett band som jag gärna ville se. De började spela klockan 23:00 och jag o polarna drog dit 21:00. Vi satte oss vid ett bord jag hade redan dragit i mig 3 relativt svaga groggar. Sen satt vi där och jag drack en bärs och en shot. Sen gick jag till utgången för att ta en piss. Toalätten låg i närheten. En polare till mig kommer in samtidigt, jag går fram till han han hälsar på han. Då plötsligt griper en vakt tag i mig och säger att jag måste följa med ut.

Han säger "Du är för full" och drar med mig ut, jag försöker förklara att jag inte hunnit dricka mycket än och kan omöjligt vara för full. Han skiter i allt jag säger och ber mig hämta jackan och dra hem.

Hade inget annat val än att göra det.

Jag har aldrig blivit utkastad förut etc så jag vet ej hur jag ska ta det.
Jag mår jävligt dåligt och är jävligt sur och förbannat över det hela, för jag ville bara se ett jävla band
live. Jag var inte där för att bli råfull och stå o dansa. Ville bara se jävla bandet och lyssna på lite rock n roll.

Happ happ, förlåt för mina stygga ord men är sur.




Hur bör jag göra för att glömma detta? Händer det liknande saker för er?
Citera
2012-02-17, 10:44
  #2
Medlem
AkkAkks avatar
Att bli utslängd hör knappast till ovanligheterna. Händer mig hela tiden, flera gånger har det hänt när jag varit helt nykter (för att jag varit "för full"). Det verkar, från vad jag kunnat se, vara direkt korrelerat till längd/kroppsmassa, är du lång och vältränad så ökar risken för att fara ut jämfört med en kort och tanig kille. Kön spelar förstås också in, är du tjej kan du många gånger komma undan med att vara odrägligt full, vingla omkring, skrika högt och rent allmänt bete dig som ett svin, är du en kille på 1,95 så räcker det med att du halkar till när du kliver i någons utspillda öl så har du två vakter bredvid dig som ber dig gå...
Citera
2012-02-17, 10:46
  #3
Medlem
shitmagnets avatar
jadu, antingen tar du reda på fakta om vakten och drar hem till han och spöar skiten ur han eller så... glömmer du bort skiten och går vidare. whatever helps u sleep man.

krogvakter är ju bara antingen mentalt slöa 35-40 åringar eller ynglingar med adhd. Inget att haka upp sig på, med andra ord.
Citera
2012-02-17, 10:51
  #4
Medlem
Skywalker88s avatar
Jag får väll se det från den ljusa sidan att jag bara han bränna 200kr för biljett till In flames..
Citera
2012-02-17, 10:51
  #5
Avstängd
Burross avatar
Jovars har lyckats bli portad från samtliga klubbar i min stad en galen sommar men vakterna skiter i/glömmer det lika snabbt så veckan efter är det bara att komma tillbaka, problemet är dock att om du hamnat på deras "radar" är deras tolerans för ditt beteende inte särskilt högt så då får man räkna med att bli utkastad ganska ofta, lyckades tom. bli utkastad 3 gånger från samma klubb på samma kväll en gång, det var dock inte alls populärt och då fick jag en ganska omild behandling dom sista gångerna, man kastar man ut folk på baksidan och har andra vakter vid entren så tycker jag det är ganska givet att man försöker ta sig in igen

Det är sådant som händer alla mer eller mindre så tänk inte för mycket på det och bara festa vidare!
Förstår att det är jobbigare om man känner att man inte var särskilt full dock, har alltid varit ganska rejält full när jag väl blivit utslängd så kan inte riktigt relatera till just den problematiken.
Citera
2012-02-17, 11:26
  #6
Medlem
SWsGentlemannens avatar
Hehehe!
Det är bara att svälja upplevelsen och gå vidare.
Vem har inte blivit utkastad?
En gång så bad dem mig gå runt kvarteret innan jag skulle få komma in, fan, jag fann några glada gossar då och vi tog en "färdknäpp" som de hade med sig.
När jag kom tillbaka så ville vakten att jag skulle ta ett varv runt månen.
Kört den kvällen vill jag lova.
Skit i detta och jag önskar dig en perfekt helg.
Mvh
Roger(Moore)
Citera
2012-02-17, 12:21
  #7
Medlem
hahah menar du allvar? Sluta tänka på det fastän det inte är allvarligt
Citera
2012-02-17, 12:28
  #8
Medlem
airell8s avatar
Jag är tjej och har varit portad från tre krogar (!), vilket givetvis inte var mitt fel.. Det var ett antal år sen dock. Sånt där händer hela tiden
Citera
2012-02-17, 12:53
  #9
Medlem
Skywalker88s avatar
Det var ju min första gång det är därför jag gör en "stor" grej av det. Men allt jag ville var att se jävla In Flames.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback