Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-02-17, 05:33
  #1
Avstängd
AdamGustafssons avatar
Hej,
Jag har två tjejer som är lite intresserad av mig, en 23 åring på 7eleven och en 36 åriing som varir med i paradise hotel och jobbat lite som model.

7eleven tjejen är social och trevlig mot alla men när jag kommer in och köper cigg så frågar hon vad jag ska göra nu och skämtar osv, jag vill dra med henne på något men vågar inte fråga riktigt.
Förslag på vad jag kan säga?

36-åringen då, jag har problem med alkohol och hasch och frågade henne på en förening som jag var aktiv i ett tag om hon kunde bli min sponsor. Bara för att hon är snygg så jag kunde umgås lite med henne. Hon sa att hon inte är med i AA, men att hon kunde vara en stödperson. Hon bjöd hem mig till henne för fika en kväll, hon bor på Mariatorget så det är ju nice. Vi snackde ett tag och sen när jag sa att jag skulle dra så lät hon lite besviken, hon frågade om jag ville komma över och glo på en film i veckan.
Vi SMSar lite och hon skriver raring och sådär. Träffade henne igår igen, ingen film bara fika.
Hur ska jag göra med henne? Jag förberedde moig på knull första fikakvällen men det blev inte av.
Något förslag hur jag kan få ner henne i säng?

Hjälp mig.

Mvh Adam
Citera
2012-02-17, 06:54
  #2
Avstängd
TripZones avatar
fråga henne
Citera
2012-02-17, 06:57
  #3
Medlem
Marlo.Stanfields avatar
Knulla din mamma först, sen be din mamma välja åt dig.
Citera
2012-02-17, 06:57
  #4
Medlem
Mr-weis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdamGustafsson
Hej,
Jag har två tjejer som är lite intresserad av mig, en 23 åring på 7eleven och en 36 åriing som varir med i paradise hotel och jobbat lite som model.

7eleven tjejen är social och trevlig mot alla men när jag kommer in och köper cigg så frågar hon vad jag ska göra nu och skämtar osv, jag vill dra med henne på något men vågar inte fråga riktigt.
Förslag på vad jag kan säga?

36-åringen då, jag har problem med alkohol och hasch och frågade henne på en förening som jag var aktiv i ett tag om hon kunde bli min sponsor. Bara för att hon är snygg så jag kunde umgås lite med henne. Hon sa att hon inte är med i AA, men att hon kunde vara en stödperson. Hon bjöd hem mig till henne för fika en kväll, hon bor på Mariatorget så det är ju nice. Vi snackde ett tag och sen när jag sa att jag skulle dra så lät hon lite besviken, hon frågade om jag ville komma över och glo på en film i veckan.
Vi SMSar lite och hon skriver raring och sådär. Träffade henne igår igen, ingen film bara fika.
Hur ska jag göra med henne? Jag förberedde moig på knull första fikakvällen men det blev inte av.
Något förslag hur jag kan få ner henne i säng?

Hjälp mig.

Mvh Adam


Jag undra en fråga hur gammal är du själv?
saken, du har 36 åring ? det skam och inte få ligg med dom, för dem är pass enkla.
medans 23 åring kan bli sisådär men om du verkligen digga henne så gå bara fram och´fråga nr eller något. men de kommer säkert ta sin tid för henne..
om ditt ålder är nära den 36 åringen så passa på henne, jag kan tänka att hon kan ge dig.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback