Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-02-16, 22:39
  #1
Medlem
Går en utbildning på lernia i malmö, vi har fått en uppgift att skriva. Vi har fått en "adress" mitt emot malmö högskola en lokal så att säga. Som vi ska fylla med en produkt (vara eller tjänst) vi ska förklara varför vi valt denna produkten. Och tänka på saker så som omgivning och kulturellt, målgrupp m.m. Jag har kollat runt lite där omkring, men e ny för området. Och jag undrar om det finns nån här inne som möjligvis nån gång tänkt hmmm detta saknas här ute!
Läraren sa att ju större fantasi man har desto bättre.

Hjälp! Ide torka (endast ja kommit på e lunch restaurang/barista (funkis cafe) med möjlighet att köpa böcker begagnat och också för kontorsarbetarna i områdena att kunna beställa luncher typ catering. Frukostpaket och deli diskar (för att sträcka sig till vegetarianer, hallal kött, m.m)Men vill ha tips och hjälp vore roligt med verkliga åsikter om området!
Citera
2012-02-16, 23:20
  #2
Medlem
Ettan^s avatar
En moské? Inofficiellt högkvarter för Nationella Insatsstyrkan?

Skämt åsido. Begränsa din idé lite. Ett fik med möjlighet att köpa/sälja begagnad studentlitteratur låter bra. Låt studenter lämna in gamla böcker och få en del av priset ni säljer den för, så slipper ni bli sittandes med många utdaterade skolböcker som ni inte kan sälja men har betalat för att köpa in.
Citera
2012-02-17, 10:32
  #3
Medlem
Det lät bra tack!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback