Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-02-15, 22:14
  #1
Medlem
€rics avatar
Hej!

Jag kör ett par hörlurar i ljudkortet för att snacka skype/vent osv och högtalare i modekortsuttaget för musik, filmer osv.

Men nu skulle jag spela CS och lyckas inte få ljudet att gå i hörlurarna. Hur gör jag för att ändra detta?
Citera
2012-02-15, 22:25
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av €ric
Hej!

Jag kör ett par hörlurar i ljudkortet för att snacka skype/vent osv och högtalare i modekortsuttaget för musik, filmer osv.

Men nu skulle jag spela CS och lyckas inte få ljudet att gå i hörlurarna. Hur gör jag för att ändra detta?

Via skype kan du ställa in vilket ljudkort som du höra ifrån, dvs du ställer in att du ska höra folk via ditt externa ljudkort, sedan så tror jag att man kan göra samma sak under options i cs, har inte testat detta men kanske funkar
Citera
2012-02-16, 10:22
  #3
Medlem
€rics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ptjern5
Via skype kan du ställa in vilket ljudkort som du höra ifrån, dvs du ställer in att du ska höra folk via ditt externa ljudkort, sedan så tror jag att man kan göra samma sak under options i cs, har inte testat detta men kanske funkar

Jo, i skype + ventrilo har jag fixat så jag kan ha hörlurarna men i CS hittar jag ingen möjlighet att skifta. :/
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback