Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-11, 21:03
  #145
Medlem
[quote=Nattmara92|60898042]Vet inte så mycket om hemmet vet bara att d e ett behandlingshem, vet inte varför han e där men garanterar att anledningen han uppgett inte e sanningen för d e inte den mannen kapabel till att uppge.[/QUOTE


vill du berätta hur du blev lurad av honom? vad gjorde han mot dig och hur löste du det? med ditt svar kan du hjälpa en av mina vänner
Citera
2017-07-21, 17:51
  #146
Medlem
Vill varna om Henrik Fröjdendal, han lurar folk hela tiden, påstår att han äger företag, gör bedrägeri försök så fort han får chansen. Stort varningstecken för den snubben
Citera
2018-02-18, 22:21
  #147
Medlem
Enligt hans LinkedIn har han nytt bolag "relapse consulting" jag hade tänkt till en extra gång innan jag har något med denna man att göra.
Citera
2018-09-09, 18:58
  #148
Medlem
Tråd kan låsas
Citera
2019-05-26, 23:36
  #149
Medlem
Den här Henrik Fröjendal har precis lurat mig(2019-05-15). Skulle köpa en iPhone till min dotter på Blocket.
Personen ifråga ringde mig och pratade om sina barn och man kunde lita på honom mm.
Jag gick på bluffen helt enkelt och swishade pengar till honom. Ingen telefon kom och sen gick han givetvis inte att få tag på. Denna person lägger ut hemsidor mm där han ändrat sitt tidigare liv som bedragare och håller till och med föreläsningar om hur han blivit en hedersmedborgare. Jag vill bara varna andra som stöter på denna äckliga människa. Han är fortfarande en bedragare.
Citera
2020-12-14, 20:15
  #150
Medlem
Hebrs avatar
Satt med denna stjärna på behandlingshem kring 2018.
Han lider uppenbarligen av någon form av personlighetsstörning i form av mytoman eller något åt det hållet. Allt man själv berättade om, hade han också varit med om. Jag gick i tankarna på att börja träna och helt plötsligt var han expert på det området, osv. Riktigt äcklig typ som folk hade väldigt svårt för.

Även personalen var helt klart trötta på honom. En i personalen sa vid något tillfälle till mig att han kändes som en typisk ögontjänare, och att han konstruerade sin egen person efter hur man själv vad, och vad man pratade om.

Han satt och pratade mycket om hur mycket tjejer han hade på kroken och hur snygga dom var. Henrik är en väldigt ful person så jag misstänker att detta också var en av hans lögner.

Han luktade också väldigt illa minns jag.

Om du läser det här, vilket jag tror att du gör, Henrik - väx upp och sluta vara en jävla tönt
Citera
2024-01-16, 16:55
  #151
Medlem
Han försöker lura sig in hos folk nu, som städare. Nytt företag.. igen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback