Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-02-07, 20:40
  #301
Medlem
polseks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrCrimeSmurfs
flesta kidsen i malmö som säljer,måste ju betala en liten avgift till områdets*kran* för han ska få sälja ifred,inte konstigt d läggs 0.7,kidsen måste få lite pengar med för sitt slitande med sälja slängbitar.

Har en förståelse för dom säljer 0.7,det e ett straffbart brott,och inte fan ska man tjäna slavlön för nåt brott som kan sabba hela ens framtid om man åker fast


Ja, no shit. Den här tråden får mig som gammal pundare att känna förakt och då har ni sjunkit lågt, era dödsknarkarhaschmonster. Säg åt dem att ni hellre betalar mer för att få ett helt gram så kommer de ju anpassa sig? Jag var alltid solklar med att jag hade jobb och var ett pretto, ta betalt så det lönar sig för dig men sälj mig inte skit och ljug inte för mig - haft 0 problem med krångliga kranar.
2015-02-07, 21:03
  #302
Medlem
murder_us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av topoftheline
I Skellefteå/Umeå finns de pineapple express ibland. Är riktigt jävla dunder men kostar 800/4.. Dock så kostar standard b 700/5 och vet av egen erfarenhet att vi har mycket lägre standard än övriga landet.

Så de suger
FY fan vilka överpriser.
Jag betalar 150kr/g för absolut toppkvalité i NORGE, och då är jag verkligen ingen topdawg gangstaboss. Skaffa ny kran!
2015-02-07, 21:32
  #303
Medlem
Har man polare som hämtar det från Cris så har man det rätt bra. 1gubbe cirka 0,9 för en släng. 6gubbar för en röding och då snackar jag om OgiCush, Ak 47, Bob marley, Super lemon haze osv.. De fetaste av de feta

Men går man till vanliga kranar så får man 0,5or för en släng men det e bajs röka
2015-02-07, 21:51
  #304
Avstängd
LysergicZeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av babi.
Har man polare som hämtar det från Cris så har man det rätt bra. 1gubbe cirka 0,9 för en släng. 6gubbar för en röding och då snackar jag om OgiCush, Ak 47, Bob marley, Super lemon haze osv.. De fetaste av de feta

Men går man till vanliga kranar så får man 0,5or för en släng men det e bajs röka

Själva gräset väger 0,5 (påsen 0.7) om du köper från gatorna av kidsen..
Ja rökat är skit.
2015-02-08, 12:08
  #305
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg-Smoke
Ser ut som sånt jag köper för 5 för 5 men detta är ju i Göteborg Vart bor du?!?

Hade aldrig gett 800 kr för 4g även om det va megasuperduperdunderblabla.


Om ja inte minns helt fel så kommer detta från gbg, eller sthlm. Bor i norra Sverige en bit ovanför Umeå.
2015-02-08, 12:19
  #306
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av murder_u
FY fan vilka överpriser.
Jag betalar 150kr/g för absolut toppkvalité i NORGE, och då är jag verkligen ingen topdawg gangstaboss. Skaffa ny kran!


Nja är riktigt nöjd med min kran, enda som skulle hända om ja bytte är att ja skulle bli blåst på mängden. Är alltid samma priser här och har alltid varit.

Han är tillgänglig 24/7 alltid ärlig, får hellre för mkt än för lite, säger till i förväg om han kmr va borta. Är alltid i tid.

Tror dock han skulle bytt kran då han får köpa in de extremt dyrt. Tycker mest synd om honom.
2015-02-08, 13:00
  #307
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av topoftheline
Nja är riktigt nöjd med min kran, enda som skulle hända om ja bytte är att ja skulle bli blåst på mängden. Ä alltid samma priser här och har alltid varit.

Han är tillgänglig 24/7 alltid ärlig, får hellre för mkt än för lite, säger till i förväg om han kmr va borta. Är alltid i tid.

Tror dock han skulle bytt kran då han får köpa in de extremt dyrt. Tycker mest synd om honom.

Allt det du beskrev är ganska standard. Förutom priset då, någon har blivit blåst.
2015-02-08, 13:36
  #308
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nooben12
Allt det du beskrev är ganska standard. Förutom priset då, någon har blivit blåst.

Är inte standard här. Här är standard att du betalar 700/5 dåligt brunt. Kommer hem inser att de bara är 3,5. Sen är de alltid dunder om du frågar, men är alltid ren skit... Du kan måsta stå ute å vänta i en timme för att dom ska komma, å är alltid på keffa ställen, åsså är dom alltid ett helt gäng folk som kommer.

Därför ja är så nöjd med min kran ja har nu. På andra ställen är de säkert standard de ja skrev men inte här =/
2015-02-11, 19:44
  #309
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av topoftheline
Är inte standard här. Här är standard att du betalar 700/5 dåligt brunt. Kommer hem inser att de bara är 3,5. Sen är de alltid dunder om du frågar, men är alltid ren skit... Du kan måsta stå ute å vänta i en timme för att dom ska komma, å är alltid på keffa ställen, åsså är dom alltid ett helt gäng folk som kommer.

Därför ja är så nöjd med min kran ja har nu. På andra ställen är de säkert standard de ja skrev men inte här =/

Klart man bli blåst om man inte har en kran och står på något random torg och letar.

Min dealer tar 500 för en hel femma och 7000 för en platta. Väldigt bra grejer men sen måste man ju också handla minst en femma.

Inga kidz med ettor vilket är skönt för då vet jag att han är en lugn kille som inte har massa spring och jag kan känna mig säker var gång jag träffat han.
2015-02-15, 16:28
  #310
Medlem
handla på nätet av en seriös så får ni nästan samma pris, säkrare och vikten stämmer kontra kidsen som säljer 0,8 för 100:- uppåt
2017-08-04, 20:47
  #311
Moderator
Morfar-52s avatar
(FB) Den stora "Vad kostar piller/droger?"-tråden (Prisfrågetråden) II /Låst

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback